بهترین شنبه زندگی

موقع سال تحویل توی دلم آرزوهامو مرور میکردم 

مثل همیشه برای ادامه درسم تاکید نکردم 

انقدر از درس دور شدم که یادم رفت کنکور ارشد ثبت نام کنم بعدش که یادم اومدم و فهمیدم مهلتش تمدید شده هم رغبت نکردم برم ثبت نام کنم 

فعلا آمادگیشو ندارم شاید یکی دو سال بعد دوباره برم سراغش 

فعلا میخوام برم دنبال علاقه ام 

برای دنبال کردن علاقه ام منتظر پول زیاد بودم 

دلم میخواست یا کارمو عالی شروع کنم یا اصلا شروع نکنم 

اما از اول امسال خودمو قانع کردم که با همین کارهای ابتداییم شروع کنم و با درآمدم راهو باز کنم برای پیشرفت خودم و کلاسای پیشرفته تر شرکت کنم...

کتاب خرمای شیرین شف طیبه رو هم خریدم و از محصولات خرمایی هم میخوام درست کنم 

البته اجازه اشو ازشون گرفتم و خیلیم استقبال کردن:)

اگه دوست داشتین آدرس کانالمو میذارم براتون همینطوری مرام معرفتی بیاید دنبالم کنید:دی

خیلی ذوق زده ام 

٩٨/١/٣١ هیچ وقت فراموشم نمیشه 

اولین روز کاری :))


یه سوالم بپرسم و برم 

مامانای با تجربه از شش ماهگی چه غذاهایی رو شروع کنم به دادن ؟ به غیر از حریره بادوم 

  • soheila joon
سلام وبلاگ زیبایی دارید از وبلاگ ما هم بازدید کنید.
اگر تمایل دارید میتوانید با دنبال کردن وبلاگ کوچیک ما
.ما را حمایت کنید
www.catandroid.blog.ir
ای جونم...  به سلامتی.. وای من تو رو تو اون کیک فروشی صورتی میبینم به خدا.. الهی برات برکت بباره..

برای سوالت الان تو اینستا یه هایلایت استوری درست میکنم خیلی خوبه نیم ساعت دیگه بیا ببینش. 
ممنون عزیزم سلامت باشی 
وای اونروزی که بوتیک کیکم واقعی بشه من روی ابرام حتما :*

مرسی مینا جانم میرم میبینم
سلام عزیزم
ان شالله با موفقیت هرچه بیشتر
منم کیک فروشی صورتی دوست دارم خیلی خوشگل میشه حتما
شف سهیلا 
قلب قلبی شدم برات گلم

من ز چهار ماهگی با یکی دوقاشق لعاب برنج شروع کردم
دیگه وقتی به شش ماهگی رسید سوپای خیلی رقیق و نرم استفاده کردم
ولی اصن یادم نیست چجوری بزرگ شد پاشا:/
عزیزم خیلی ممنون 
انشالله توهم توی کارای هنریت موفق باشی عفت جون

ای جان خدا حفظش کنه 
خیلی دوسش دارم پسرتو کانالتو میخونم کیف میکنم فقط 
چی میتونه غیر از موفقیت یه دوست خوش قلب آدمو خوشحال کنه؟
خیلی مبارکت باشه... 
روزای خوب و روشنی پیش روته...
یه عالمه ارزوهای خوب برات دارم❤❤❤

درمورد غذا هم که دیگه بلاگر جامع و کامل برات گفته😉

عزیزم مرسیی 
انشالله همیشه خوشحال باشی
ممنون برای ارزوهای خوبت 
بهترترش در انتظار تو باشه الهی

اره خیلی کامل بود دستش درد نگنه

آدرس کانالت کو پس؟

به خودمون میدی یعنی ؟

منم دوتا پست داشتم نسیم یک مامان شف میشود غذاهای خیلی خوبی بود که برای هومان درست میکردم بذار ببینم پیداش میکنم برات بذارم

و البته استوریهای مینا خیلی خوب بودن

تو بیوی اینستام گذاشتم عزیزم 
مرسی نسیم میرم میبینم حتما 
اونا که عالی بودن:)
نسیم دوتا پستت خیلییی خوب بود باید بشینم با دقت بخونمشون 
ممنون عزیزم :*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan