امروز

امروز جمعه سوم اردیبهشت ۱۴۰۰ 

هوا امروز ابریه
پنجره بازه باد خنک میاد خونه تاریک شده،
 میخواستم امروز کاری نکنم ولی صبح که پرتقالای در حال انقراض یخچالو دیدم یه کیک جدید باهاش تست کردم و نتیجه اش عالی بود و روزمو بهتر کرد 
امروز آدم خوشحالی بودم چون هشت روز از شروع پوشک گرفتن دانیال میگذشت و سه روزه که دیگه یاد گرفته قبلش بهم خبر بده 
هربار که میگه جیش یک کیلو قند تو دلم آب میشه.
خداروشکر خداروشکر خداروشکر 
چند روز پیش رفته بودم سوپر مارکت و از جلوی قفسه پوشک که بی خیال رد شدم دیدم جدی جدی این پسر داره بزرگ میشه .
الان دوره شیرین زبونیشه دلم میخواد همه جمله ها و حرفای جدیدشو بنویسم ولی انقدر زیاد شده از دستم در میره ، منم با شعار خاطره توی ذهن ادمه نه روی کاغذ بی خیال نوشتن شدم .
حالا مدیونید اگه فکر کنین تنبلی میکنم:)))
توی اینستا پیج @fattibigg  و نمیدونم دیدین یا نه 
ولی نگهش داشتم که یادم بمونه تو این روزای سخت خوشی های کوچیک برای خودم درست کنم که بعدا افسوس نخورم ازینکه عمرم رفت و من هیچ خاطره خوشی برای خودم نساختم .
من خودم خیلی وقتا ناامیدم عصبانیم ناراحتم ولی گفتم یادتون بیارم تو همه دوره ها سختی بوده جنگ بوده تجاوز بوده (حالا گرونی نبوده😆) ماکه نمیتونیم همشو درست کنیم 
پس ولشون کنیم و ببینیم دلمون چی میخواد به حرفش گوش بدیم و انجامش بدیم.
من که ادم شکم چرانی ام دلم خوردن میخواد همیشه و فیلم دیدن 
این روزام فیلم this is us میبینم و هی گریه ام میگیره باهاش 
چون توی فیلم خیلی به احساسات آدما توجه میشه.

  • soheila joon

آیا من درست میبینم و وبلاگ توست که به روز شده سهیلا ؟؟

 

بابت این دستاورد موفقیت امیز در جهت از پوشک گرفتن جوجه بهت تبریک میگم عزیزم. اوف کیک پرتقال... منم دوست دارم کیک بپزم...

 

اوم سریال this is us رو خیلی دوست دارم ببینم.. یادم باشه دانلودش کنم نگه دارم با سیاوش ببینم. 

اره درست دیدی :))))

مرسی عزیزم حالا میفهمم چرا ملت جشن بای بای پوشک میگیرن چون واقعا خوشحالی داره

من از فیلم تاج و تخت یهو سوییچ کردم روی this is us ترک خوردم :دی 
تاج و تخت خون و خونریزی این یکی خیلی ملو و آروم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan