خدایت تو را رها نکرد...

 

چند روز بود دنبال فرصت بودم سر حوصله بیام بنویسم 

الان پسرک خوابید و اومدم 

امروز هوا ابریه خونه تقریبا تاریکه پرده هارو نکشیدم کنار این تاریکیشو دوست دارم 

صبح ظرفای مهمونی دیشب رو شستم و طاس کباب بار گذاشتم 

زیرشو کم کردم تا طهر خوب جا بیوفته راحتم هست 

امروز  ازون روزاییه که میخوام استراحت کنم فقط 

خیلی جالبه که شب با کلی فکر و خیال میخوابیم 

صبح بیدار میشیم میبینیم زندگی ادامه داره و برای یه روز خوب تلاش میکنیم 

این روزا به بیشترین چیزی که نیاز دارم سفر رفتن 

نه فقط به قصد تفریح فقط به این قصد که 

چند روزی ازین شهر و آدما و حرفاش دور باشم 

همسر پیشنهاد داد با خواهرشوهر که فردا قصد سفر دارن برم ولی دوست ندارم 

دلم میخواد با خودش باشم و پسرمون 

یه وقتایی فکر میکنم چقدر من قوی شدم

 ده سال پیش اگه الانمو میدیدم با خودم میگفتم :

من نمیتونم و از پسش برنمیام ولی الان میبینم کهدقیقا تو همون وضعیتیم

 که قبلا برام غیرممکن بود  

فکرم خیلی مشغول از یه طرف فکر میکنم درس بخونم امسال دیگه ارشد قبول شم 

از یه طرف میگم نه ولش کن برم دنبال علاقه ام و ازشکسب درآمد کنم تا بتونیم زودتر ازینجا بریم 

از یه طرف فکر میکنم میتونم تو کارم موفق شم یا نه ؟ 

امروز صبح وقتی داشتم فکر میکردم  به یه حقیقت خیلی خیلی تلخ رسیدم 

اونم اینکه تا الان به تموم تصمیمای مهم زندگیم گند زدم 

برای همین مرددم برای تصمیم جدید ،ریسک جدید

خیلی دلم میخواد به همه اتفاقای بد دهن کجی کنم 

امید داشته باشم اما یه روزای مثل امروز خیلی کم میارم

 

شاید پست موقت

  • soheila joon

 

چقدر عنوان پستت قشنگ بود

 

هممون همینیم سهیلا..

یه روزایی هست که در اوج قدرت یهو احساس ضعف میکنیم

یه روزاییم هست که وقتی برمیگردیم و بهش نگاه میکنیم تعجب میکنیم که چطور اون روزها

رو گذروندیم و با اون موقعیت کنار اومدیم.

زندگی مجموعه ای از همین چیزاست.

یه روز پر از امید ، یه روز پر از ترس...

و همه چیز ناپایدار و فناپذیره ، بشه که ادم برای ناپایداری هایی که امروز

هستن و فردا نیستن بهم نریزه ، خیلی خوب میشه.که البته سختم هست.

لازمه ش توکله ...

دست تو دست خدا گذاشتنه...

اعتماد کردنه که امیدوارم ناب و خالصش نصیبمون بشه

درسته مینا 
خداروشکر که میگذره 

انشالله:)

سلام عزیزم

به شدت برات آرزو میکنم ی سفر بری

من رفتم و ریکاوری شدم و برگشتم

 

سلام عزیزم 
خداروشکر :)

میدونی برای پست آخرت نمیشه کامنت گذاشت؟

چندبار اومدم و نشده

کامنتت اومد عزیزم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan