پست اول.....ترم آخر

این روزا آخرین روزهای دانشگاه رفتنه و یه حس بدی دارم کلا از آخر ترم ها خوشم نمیومد یه جو سنگینی راه میوفته توی دانشگاه حالا این ترمم که دیگه کلا ترم آخره برام سخت تره تحمل این جو
چند روزه که جشنواره حرکت شروع شده و دیروز با دوستام رفتیم غرفه ی خودمون
خیلی غریبانه بود هر سال سازه ماکارونی و کلی اوریگامی داشتن و لب تاپ داشتن و بچه هابازی میکردن جایزه میگرفتن
منتها امسال هیچی نبود غیر از کتاب
ب دوستم گفتم بازی فکری ریاضی دانلود کنه و خودمم چند تا اوریگامی درست کردم و گذاشتم روی میز
چند تا هم مربع روبیک اوردن و مسابقه گذاشتن بچه ها که هرکی کمتر بتونه بسازه بهش جایزه بدن
کم کم شلوغ شد و استادمون هم اومد ازمون عکس گرفت
یکی از پسرام اومد گف من کلی اوریگامی بلدم منتها وقت ندارم الان و تند تند یه گل لاله درست کرد و رفت...
خودمونم غرفه های دیگه رفتیم و مسابقه دومینو شرکت کردیم
یه بازی دیگه هس تست اعصابه و یه حلقه کوچولو رو از توی سیم ها رد میکنی نباید بخوره به سیم وگرنه میسوزی
اونم شرکت کردم و بردم
بچه های زیستم خون میگرفتن و گروه خونی میگفتن
بچه های شیمی خمیر دندون میساختن
کلا ام آهنگ های حامد همایون پلی میشد دیگه
کلا خوش گذشت خیلی خندیدیم ...
چهارشنبه هم همایش خیامه و برای بچه های ریاضی جشن میگیرن و صندلی داغ میذارن برای استادای محبوب
چون جشن فارغ التحصیلیمون موکول شد به مهر ماه رفتیم با کارشناس فرهنگی حرف زدیم علی الحساب لباس فارغ التحصیلی رو توی همایش خیام بدن بپوشیم با استادا عکس بگیریم
الان باغچه های دانشگاهم پر از گل و بلبله عکسا خوشگل میشه
کلا روز خوبی میشه و قراره خودمونو خفه کنیم با عکس گرفتن :)))
هفته ی دیگه چهارتا امتحان میانترم دارم و نمیدونم کی قراره بخونه :/

هفته ی پیش خواهرشوهر از همسر ناراحت بود زنگ زد به من کلی بدو بیراه گفت و قطع کرد و منم هنگ بودم که چرا اینجوری کرد
بعد دوباره زنگ زد و معذرت خواهی کرد و گفت ببخشید عصبانی بودم اصن نمیدونم چی گفتم و منم خیلی سرد جوابشو دادم و تهشم که گفت ببخشید جوابشو ندادم
خدایا همه ی مریضارو شفا بده لطفا ایشون رو توی اولویت قرار بده...

  • soheila joon
خوب یعنی افتخار دارم که اولین کامنت وبلاگت مال من باشه ؟
ای جان خانوم ریاضی دان ^-^

خخخ خدا شفاش بده ، وحید دعواش نمیکنه به تو زنگ میزنه اینجوری ؟! 

عزیزم خودتو ناراحت نکن ولی :*
خب منم افتخار دارم اولین کامنت وبم از یه آدم انرژی مثبت باشه عزیزم 
:دی 

خخخ چرا اتفاقا زنگ زد بعدش چپ و راستش کرد 
ن بابا کلا رد داده دایورتش میکنم :دی
تو همه فامیل ها ازین عتیقه ها هست خودتو ناراحت نکن فارق التحصیل شدنت مبارک خانومی
خیلی ممنون
خونه نو مبارک
عکساتو به ماهم نشون بدی ها
خواهرشوهرش است دیگر بیشتر ازاین انتظار نمیره
مرسی عزیزم 
چششششم 
والا :)))
سلام 
خونه جدید مبارک ^__^

به به چه جشنی بشه
ان شاالله بهت خوش بگذره
بشرطی ک عکساتو ب ما هم نشون بدی.

وای سهیلا تو هنوز امتحانات تموم نشده؟؟؟؟؟؟؟؟

وااااا چه خواهرشوهر خلی!!!!
دیووونهههههه...زورش ب تو رسیده؟؟؟!!!!!!
خوبش کردی
اییییشششش
سلام عزیزم قربونت

اوهوم حتما خوش میگذره اجی 
چجوری نشون بدم مینا سعی میکنم بذارم اینجا

وااای نههه یکی بیاد منو بغل کنه خخخخخ

خل که چه عرض کنم 
ظاهرا ....
عزیزم وب جدید مبارک^_^
امیدوارم اینجا آرامش داشته باشی و از روزای خیلی خوب زندگیتون بنویسی واسمون:*

به به فارغ التحصیل میشی به سلامتی پس
مبارک باشه:)
امیدوارم خیلی خوش بگذره بهتون عزیزدلم

اووم خواهرشوهرت چه رفتارش دور از ادب بوده:|


+این کده رو هم پایین اینجا بردار بی زحمت^_^
:**

سلام گلی جونم 
مرسی عزیزم ایشالا

اوهوم مرسی انشالله قسمت شما خخخ
خوب بود خداروشکر

اون کلا دور از آدمه عزیزم :دی

نذار اون واژه ی معروف رو ب کار ببرم عزیزم خخخ
سلام سهیلاجون.
وب جدیدت مبارک باشه خانومی...
به به پس داری فارغ الحتصیل میشی به سلامتی.انشاالله ارشد...
عکساتو بذار ماهم ببینیم خوب؟
ووییی خواهرشوهرت چرا اینجوری کرد؟نمیشه که ادم از هرکسی ناراحت بود زنگ بزنه و سر بکی دیگه غرغر کنه.خدا شفاش بده.ایشش.
سلام اواجونم 
قربونت....
خخخ آره . اخه اواجون من با گوشی مینویسم سخته عکس گذاشتن
دیوونس بابا بی خیال :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan