حسن ختام ٩٧

پارسال این موقع توی دلم از خدا یه فرشته کوچولو میخواستم و امسال این فرشته تو بغلمه 

از تقریبا دهم فروردین که بیبی چکم مثبت شد زندگیم عوض شد

امسال برای من پر بود از چالشای مختلف خیلی چیزارو تجربه کردم 

اوایل حاملگی بخاطر حالت تهوع اواخرش بخاطر دندون درد کنار یه عالمه دردی که دیگه جزیی از وجودم شد و اگه یه  روز نمیومد سراغم نگران میشدم درد زایمان و بعد از زایمان بی خوابی و خستگی بی اندازه حالم بد بود ولی جالبیش به این بود که توی همه این شرایط ذره ای از عشقم به پسرم کم نشد و  در عوض هر لحظه قلب من پر از عشق میشد 

پسرم بابت همه سختی ها و دردا و بی خوابی منتی رو سرت ندارم این ماییم که زیر بار منت توییم 

تویی که با وجود پاک و نگاه معصومانه عشق و برکت رو اوردی تو زندگیمون 

سال قبل این موقع با خودم کلی عهد بستم برای انجام خیلی کارا 

تلاشمو برای انجامش کردم و حالا توی این لحظه اعتراف میکنم به همه اونا نرسیدم ولی پشیمونم نیستم ازین جریان چون از اول سال جریان زندگی من عوض شد و دیگه سعی کردم مامان خوبی باشم 

برای پسرم کم نذاشتم هرچند که اطرافیان و به خصوص مامان و خواهرم مدام بهم این حس رو القا میکنن که من مادر بدی ام  و این جریان خیلی دلمو میشکنه این روزا ولی مطمئنم اگه کوتاهی هم کردم به شخص خودم بوده و سال جدید مهم ترین تصمیمم اهمیت دادن به خودمم هست 

هر روز بارها و بارها و بارها خدارو بخاطر این موجود کوچولوی شیرین که بهمون داده شکر میکنم و ممنون پسرم هستم که کلی حس خوب بهم میده...

این پست رو یه هفته است دارم کم کم مینویسم و بالاخره تمومش کردم 

برای همتون از خدا میخوام سال خوبی داشته باشید و بهترین ها براتون اتفاق بیوفته 

  • soheila joon
ای جااانم... مهم همینه که تو خودت میدونی مامان خوبی هستی...

خدا رو شکر بخاطر جوجه ات.. خدا رو شکر که آغوشتو گرم میکنه و چراغ امیدتو روشن میکنه...
ممنونم عزیزم  
واقعا خداروشکر میکنم بابت این موضوع 
خدا تو و پسر ناز و مهربونتو حفظ کنه .
سلام سهیلا جون..
صبحت بخیر عزیزم.
امیدوارم خوب و خوش باشی.
عزیزم کی گفته مامان بدی هستی؟من مطمئنم که اینجوری نیست...همه ی مامانا فرشته ان و من مطمئنم که همه ی آنچه که در توانت داری رو برای گل پسرت میذاری.
روی ماهشو از طرف خاله آوا ببوس.
برات سال خوبی رو آرزو میکنم...پر از عشق و شادی و برکت و امید.
سلام عزیزم صبح شماهم بخیر
اوا وقتی یکی مامان بشه بچه رو پشه نیش بزنه اطرافیانش مادرش رو مقصر میدونن و محکومش میکنن که تو مواظب نبودی
در صورتی که دلسوز تر از مادر نیس 
ممنونم اواجان 
چشم حتما 
منم برات سال خیلی خوبی ارزو میکنم و امیدوارم امسال سال براورده شدن ارزوهات و قبولیت توی ارشد باشه:*
تموم پستت رو با یه لبخند روی لب خوندم
خیلی خیلی خیلی خوبه که مهمترین تصمیم سال جدیدت اهمیت دادن به خودتم هست❤
تو یه مادر فوق العاده ای، شک نکن
چیزی که از اول بلد نبودم دوست داشتن خودم بوده 
ممنونتم میناجان ...همینطور تو برای هانا کوچولو :*
سهیلا جونم من مطمئنم که تو بهترین مادر برای پسر گلتی 
سر جفتتون سلامت و ایشالا که خانوادگی سال خوب و خوشی رو شروع کنید :***

+ منم موافقم بیشتر به خودت برس و نذار رخوت و ناامیدی وجودت رو پر کنه ! بچه بزرگ میشه و این لحظه هارو هرگز به یاد نمیاره ، اما تو جوونی و حق داری از لحظاتت استفاده کنی ، خودت رو فراموش نکن :*
مرسی ریحانه خوش قلب :*
سلامت باشی عزیزم انشالله توهم سال خوب و پر عشق و آرامشی داشته باشی 

این حرفت واقعا به جاست 
یه وقتی آدم فکر میکنه اگه برای خودش کم بذاره حتما مادر خوب و فداکاریه ولی اینطور نیست واقعا
همه سعیمو میکنم عزیزم :)))

سهیلا جان

تو هر طور که باشی بهترین مامان دنیا برای دانیالی پس صبور باش و این دوره رو بگذرون پسرت که کمی بزرگتر بشه بقیه دست از انتقاد کردن برمیدارن و به اعتراف کردن به اشتباهشون می پردازن


پس با صبر و استقامت و البته عشق و آرامش به لذت بردن از زندگیت و پسرت ادامه بده

برای یک بچه یه مامان که دوستش داشته باشه و آروم باشه بهترین مامان دنیاست بقیه چیزا دیگه برای بچه مهم نیست

و تو عالی هستی مامان جان


خیلی ممنون عزیزم 
از وقتی مامان شدم فهمیدم وقتی یه مادر رو سرزنش کنی و مادر بد و بیفکر خطابش کنی بزرگترین ظلم رو بهش کردی و در عوض وقتی بهش بگی تو مادر خوبی هستی انگار اونو به عرش رسوندی 
گفتن همین کلمه ساده خیلی خوشحال کننده اس و من خوشحالم که دست کم دوستای مجازیم منو ازین لطف محروم نمیکنن 

یک مامان که دوستش داشته باشه و آروم باشه :)))
دقیقا همینه که میگی 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan