مادرانه

و بالاخره فرشته ی قشنگ من ٩٧/٩/٧ساعت ٦:١٥صبح به دنیا اومد ..

مرسی از دعاهاتون

تایید کردن کامنتای پست قبل و نوشتن پست زایمانم میمونه برای نمیدونم کی واقعا :/


  • soheila joon
آدم به زمین آید، این حادثه رویا نیست.
این فرصت بی تکرار عشق است، معما نیست...
تبریک و شادباش به شما
ممنون
یعنی عجبببب تاریخ تولدی شدددددد ۹۷۹۷ خخخخخخ خیلی باحال شد.
مبارک باشه عزیزم بهت تبریک میگم
ان شاالله یه مردِ بزرگ بشه...یه مرد واقعی
چشمت روشن...
الهی شکر.

اجالتا یه عکس ازش میزاشتی برامون😎

مراقب خودتون باشید...بازم تبریک❤
اررره مینا تاریخش خیلی باحال شد خخخ
مرسی عزیزم سلامت باشی 
انشالله :)
دلت روشن باشه همیشه 

میذارم حتما 

چششم ...بازم ممنون:)
شنبه ۱۰ آذر ۹۷ , ۱۴:۲۶ بـانـوی بــرفی
سلام عزیزم 
قدم نو رسیده مبارک
تاریخ رو داشته باش😍😀
من خواننده ی خاموش بودم

سلام عزیزم 
ممنونم 
مرسی که روشن شدی :)
آخـی سهیلااااااا ... قلبن پروانه ای شدم ^-^
قدمش خیر باشه ایشالا ، پر از برکت و خوشبختی و سایه تو و پدرش ام همیشه بالاسرش باشه ^-^
اِی جووون :****
مبارک باشهههههههههههه :*
عزیزم مرسیی
ممنون ریحانه جون :*
ایشالا توهم همیشه شاد و سلامت باشی عزیزم
وای عزیزم
ب سلامتی
ان شالله قدمش پر خیر و برکت باشه براتون
ان شالله زیر سایه پدر و مادرش بزرگ بشه
ان شالله تنش سالم باشه و صالحبزرگ بزرگ بشه
خیلی خوشحال شدم برات عزیزدلم
بی صبرانه منتظر خوندن پست جدیدت هستم
لحظه های آخر چجوری بهت گذشت؟
مرسی عزیزم 
ممنون بخاطر دعاهای خوبت انشالله خدا پسر توروهم حفظ کنه 
می نویسم امروز فردا 
خیلی سخت ولی شیرین چون دیدار نزدیک بود :)
شنبه ۱۰ آذر ۹۷ , ۱۸:۳۲ نگار جهانشاهی
خوبه
:)

ای جان ای جان دیگه

عزیزم

قدمش مبارک که هست ان شالله پر روزی و شاد و سلامت باشه همیشه

ممنونم نسیم جان انشالله :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan