٣٦هفتگی

٣٦هفته از مادر شدنم گذشت 

روزایی که از صبح با عوق زدن بیدار میشدم تا شب که خودمو به خواب میزدم تا بالا نیارم فکر میکردم کووو تا این ٩ ماه تموم بشه 

اما دقیقا بعد از تموم شدن ویارام افتادم توی سرازیری و نفهمیدم کی رسیدم به ٣٦هفتگی 

درسته که بعد از حالت تهوع ها دندون درد و رفلاکس و گرفتگی رگ پا و دردای مختلف اومد سراغم اما همه ی اینا همزمان با تکونای جوجه اومدن 

همه دردام یادم میره وقتی تو دلم تکون میخوره یا سکسکه میکنه :)))

هرچی بیشتر میگذره تکوناش قشنگتر میشه دستمو میذارم روی شکمم عین ماهی از زیر دستم سر میخوره اینور اونور 

چند روز پیش رفتم دکتر معاینه ام کرد و گفت لگنت خیلی خوبه

من از مخالفای زایمان طبیعی بودم اما از وقتی خودم حامله شدم انقدرررر تحقیق کردم که خدا میدونه 

الانم با وجود اینکه همه خونوادم  و مخصوصا وحید مخالفن میخوام طبیعی زایمان کنم 

توکلم به خداست فقط میدونم تنهام نمیذاره 

دکتر پیش بینی کرد از دو هفته دیگه دردام شروع میشه اما خب تقریبیه دیگه 

باید ببینیم جوجه کی افتخار میده بیاد بغل مامانش 

با 

برام دعا کنید لطفا ^_^

از فکر اینکه پست بعدیم پست زایمانم باشه خیلی ذوق زده میشم :)))

منم این روزای آخر روزی سیصد بار لباساشو وسایلشو چک میکنم 

ورزشارو یکم تنبل شدم ولی از فردا دوباره شروع میکنم 

پیاده رویم سرجاشه 

پتو رو هم بافتم تموم شد با باقیمونده نمدام یکمی براش عروسک میدوزم 

خونه رو هم مدام در حال دستمال کشیدنم که هر وقت جوجه بیاد همه چیز مرتب باشه 

خدایا شکرت :)))

اینم از میزان قلنبگی من تو هفته های آخر 

دریافت
  • soheila joon
جووون دلم...
سهیلا تو چقدر نقلی مقلی هستی ...
وزن بچت الان چقدره؟ 
سهیلا عزیزم زایمان طبیعی خوب اگه میخوای درسته خدا کمک میکنه اما ورزش رو تنبلی نکن که صد و هشتاد درجه اوضاع رو عوض میکنه.لطفا اگه زایمان خوب میخوای براش تلاش کن.
وسیله هاشو همه رو خریدی؟؟
وااای خیلی نزدیکه اومدنش.الهی به خیر انجام بشه...

:)))
تو عکس و با لباس اینجوری دیده میشه بدون لباس خیلی بزرگتره 
واسه وزنش نرفتم هنوز سونو احتمالا یه هفته دیگه برم 
ورزشارو از ماه هفتم تقریبا انجام دادم اما این یکی دو هفته سرم شلوغ بود تنبل شدم ولی خیلی پیاده روی کردم
برام دعا کن 
وسیله ام هرچی که  نیاز بودو خریدم دیگه زیاد نیس 
وااای آره دیدی چ زود تموم شد :))) 
مرسی عزیزن :*
عزیزممممم به سلامتییی چیزی نمونده دیگه ان شاءالله گل پسر بیاد به سلامتی ان شاءالله امیدوارم روند زایمان به خوبی پیش بره ورزشاتم انجام بده حتما ک اماده باشی منبعد هروقت دلش بخواد تشریف فرما میشه ممکنه حتی رودتر از دوهفته یا حتی دیرتر همه چی به تصمیم اقای جوجه بستگی داره خوشحالمممممم سهیلاا خیلی بی صبرانه منتظرشم عزیزدلم
مرسی مونا جون انشالله 
از شنبه دوباره استارت میزنم دیگه به امید خدا 
آررره دقیقا زمانش که معلوم نیس باید آماده باش باشم ببینم کی خشم شب میزنه خخخ 
مرسییی عزیزم  :*
تو این دوهفته یه عکاسی بارداری هم برو !
یکی از چیزاییه که حتما بعدا پشیمون میشی از نبودنش ...
خیلی قشنگ و به یاد موندنیه ! 3>

در مورد زایمان طبیعی هم بهترین کارو کردی !
والا جنیفر لوپز و کیم کارداشیان و انواع سلبریتی ـآی دنیا وقتی بخاطر سلامتیشون زایمان طبیعی رو ترجیح میدن مگه ما آزار داریم که یه خط بندازیم رو شکممون و فیزیکمون رو از حالت طبیعیش خارج کنیم ؟!
مطمئن باش به زیباییه دیگر چیزای طبیعته که همیشه دیدیم
برات زایمان راحت و قشنگی آرزو میکنم زیبا بانو :***
خودمم تو فکرشم منتها آتلیه خوب نداره اینجا باید بگردم ی جای خوب پیدا کنم 
آخی آره:))))

آره دقیقا 
خداروشکر شکمم  هم اصلا ترک نخورده 
شرایطم برای طبیعی اوکیه دیگه بیخودی زیر بار عمل به اون سنگینی نمیرم 
مرسی عزیزممم  با دعاهای شما حتما همینی میشه که میگی:*
امیدورام زایمانت هرطور که به صلاحته برات انجام بشه...
ان شاالله که خدا یه توان مضاعف بهت بده حالا چه زایمانت طبیعی باشه چه سزارین
دعا و انرژی ما هم حتما همراهت هست🙂

وای شکمش رو ببین😍
ببینیم اون مرد کوچک که اون توئه چه شکلیه❤❤❤
سهیلا... اسمش چی شد بالاخره؟

به سلامتی و دلخوشی و مبارکی پا به این دنیا بزاره ان شاالله...
براتون ارامش و عشق و روزی و برکت فراوون بیاره ان شاالله...
زیر سایه ی تو و باباش مرد بزرگی بشه ان شاالله...
اینم دعاهای من براش♥️⚘
مرسی عزیزم 
تلاشم رو برای طبیعی میکنم اما بعضی وقتام از اراده آدم خارجه منم امیدوارم هرطور که به صلاحه انجام بشه
خیلییی ممنون

:)))
وای نمیدونی چقدر دیگه طاقت خودمم کم شده واسه دیدنش 
واقعا مثل معجزه میمونه که تو این شکم یه موجود زنده باشه 
مینا باورت میشه هنوز قطعی نشده اسمش؟ 
وحید فعلا فقط به بنیامین رضایت داده ولی بازم صد در صد نیست 

مرسی از دعاهای خوبت مینا خدا دختر گل تورو هم حفظ کنه زیر سایه شما 
سلام عزیزم.
به به چه مامان قشنگی...
امیدوارم که زایمان خوب و راحتی داشته باشی عزیزم....
از الان بی صبرانه منتظر پست زایمانت هستم.
مواظب خودت باش گلم.
سلام آواجون
قربونت :* 
مرسی عزیزم انشالله 
خودمم منتظر اون روزی ام که بیام بگم فارغ شدم تموم شد 
چشم :*
وای نقلی من سلام
من که اینقد گنده شدهبودم که نگو البته خودم ک میکردم اصن تغییر نکردم ولی الان که عکسامو میبینم خنده م میگیره

پاشای من قشنگ رفت رو 40هففته و سه روز
ینی من یکی اصن چم براهش نبودم برعکس بقیه مامانا
حتی من به 8 آذر هم فکر میکردم طبق اولین سونو ولی خب اخرین سونو آب بچه کم شده بود دیگه

برای زایمان طبیعی ورزشها و نس گیری خوب میتونه کمک کنه
تکنیک نفس ها تو موقع درد خیلی موثره وقتیم درد نداری میتونی حرکات رو انجام بدی
فقط تا جایی که میتونی داد وبیداد نکن
زیر لب ذکر بگو یا آروم اشک بریزاگه شلوغ کنی خسته میشی و برای مرحله ی آخر جونی برات نمیمونه
برات دعا میکنم زودی نی نی خوشگلتو بغل بگیری و آشسون زایمان کنی
نقلی:دی 
سلام عزیزم 
من فقط شکمم اومده جلو خداروشکر 
کلا تو بارداری آدم انقدر از همه لحاظ تغییر میکنه که واسه خودشم عجیبه

الهی 
واسه منم سونو ان تی ١٣آذر تاریخ زده ولی اصلا دوست ندارم به اون موقع برسه دیگه نهایتا ٣٨هفته ام که تموم شد تا قبل از پایان ٤٠هفتگی زایمان کرده باشم دیگه 

مرسی از توضیه هات  عزیزم 
اهل داد و بیداد که موقع درد کشیدن نیستم نگرانیم فقط خسته شدن خودمه 
انشالله :)))
اگه موقع دردات نفس های عمیق بکشی آروم میشی
من دو سه دم و یک بازدم خیلی کمکم میکرد
یا مثلا حواست رو به ی چیز دیگه پرت کنی
به اینکه الان شوهرت پشت در منتظر تو و پسرته
از معاینه ی ماماهم بدتنیاد و نترسی
من خیلی دوست داشتم زود ب زد معاینه کنن بفهمم چقد دهانه باز شده
ورزش گربه به پایین اومدن بچه خیلی کمک میکنه وقتی درد نداری انجام بده درد داشتی نفس بگیر
اصلا و اصلا دراز نکشی که درد امونت نمیده بلند بشی
نشسته کنترلت روی خودتو دردات بهتره
مرسی عزیزم سعی میکنم همشو انجام بدم 
ورزش گربه رو الانم انجام میدم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan