هشت ماهگی

سلام:)

امروز که هوا بارونی بود همه قصد نوشتن کردن گفتم شاید بد باشه من از بارون و سیل و رعدو برقا چیزی نگم:دی

جدیدا بارونا خیلی وحشتناک میاد 

دیشبم با صدای رعد و برق شروع شد و باد شدیدم با بارون میومد 

پنجره آشپزخونه رو بستم ولی بازم از درز و هواکش بارون زد داخل و کف آشپزخونه خیس خیس شد 

خیلی ترسناک شده بود از آخر شب رعد و برقا قطع شد ولی بارون تا امشب میومد

امروزم که دیگه رسما پاییز تشریف آورد و هوا خنک شد خداروشکر 

از فردا پیاده روی توی پارک جلو خونمون خیلیییی کیف میده 

جوجه هم خوشحاله اینو از لگداش فهمیدم 

جدیدا انگار پاشو میبره عقب و قشنگ نشونه میگیره یهووو میاره جلو 

خیلی جالبه وقتی دستم رو شکمم باشه یا دست وحید همون نقطه تکون میخوره :)))

هفته قبل رفتم دکتر و گفت شکمت یکم کوچیکه برو سونوگرافی 

رفتم سونوگرافی که خداروشکر مشکلی نبود و چندتا آزمایشم دادم مثل قند و کم خونی و تیرویید و اینا که گفت کم خونی و قرص آهنم رو بیشتر کرد ...




هفته ای که گذشت با مامانم و خواهرم مشغول خرید سیسمونی بودیم 

ای جاان چقدر مغازه های سیسمونی باحاله دلت میخواد همشو بغلت کنی

تقریبا شصت درصدشو خریدم 

کلا که تصمیم داشتم وسایل ضروری رو بخرم ولی وقتی رفتم توبازار دیگه از ضروری هام یه چیزایی رو فاکتور گرفتم 

قیمتا اصلا با حساب کتاب ما جور درنیومد 

 وقتی خریدنشون هم به ما فشار میاره هم جوجه از داشتنشون لذتی نمیبره خب نمیگیرم 

توی مغازه ها مامانم هرچی میگفت بردار گفتم نمیخوام لازم نیس آخرش فروشنده گفت حاج خانم دخترت خیلی قانعه اینجا بعضیا میان فقط اشک پدراشونو درنمیارن 

منم خجالت کشیدم :دی 






ساعت از ده و نیم گذشته و هنوز وحید نیومده 

خواهرش از صبح رفته بیرون و خبری ازش نیست و گوشیش رو هم جواب نمیده وحیدم رفت خونه دوستاش سر بزنه ببینه میتونن پیداش کنه یا نه

پدرشوهرم خیلی اذیتش میکنه 

البته همه رو اذیت میکنه ولی وحید و خواهرشوهر که جلوی چشمش هستن رو بیشتر 

بعضی آدما واقعا حس پدری ندارن انگار 

خنده داره اگه بگم به بچه هاش حسودی میکنه 

دکتر گفته مغزش کوچیک شده و آلزایمرش روز به روز داره شدیدتر میشه 

واقعا کاری نمیشه جز تحمل کرد 

فقط دعا میکنم خدا به وحید و خونواده اش صبر بده ...

  • soheila joon
عزیزم ^-^ حالا نیکا وقتی تو شکم مامانش بود به جواب ـآی من پاسخ میداد ، ضربه میزدم به شکمش همونجایی که ضربه میزدم رو پا میزد بلا ! نمیزدم هم نمیزد ! عااالی بود :دی
آخ شمال بعضی وقتا باروناش خیلی ترسناک میشه میدونم چی میگی !

چقد بده آدم با مادرپدرش عین عقده ایا برخورد کنه !
بنظرم این رفتارا چیپه ، تازه همین رسم و رسومم که نخ نما شده حالا ما بیایم دامن بزنیم و زیاده خواهیم بکنیم ؟! خوب آدم محتاج که نیس فوقش یه چیزی هم نخرید و دوفردا دیگه لازم داشت میخرید ! چقدر بدن اینجور بچه ـآ

بیچاره وحید ، چقدر خانوادش اذیتش میکنن :(
الهیییی خاله اشی دیگه خیلی جالبه این کاراشون
وای دقیقا جدیدا هم همش اینطوری میاد هروقت اومده خرابی داده

خیلی زشته بنظرم همچین آدمی که انقدر تو این چیزا بچگونه رفتار کنه و پدر و مادرشو اذیت کنه زود ازدواج کرده و خیلی ام زود بچه دار شده این آدم چطور میخواد یه بچه تربیت کنه:/
آره دقیقا قرار نیست که قحطی بیاد حالا اگه واجب باشه آدم میخره خیلی چیزا فقط دهن پرکنه  و از رو چشم و هم چشمی

اوهوم...خیلی زیاد 
کاش مامانش زنده بود...
عزیزم هشت ماهگیت مبارک
ان شالله این ماهای اخر رو به سلامتی بگذرونی
مرسی عزیزم 
انشالله :*
پسرمون ورزشکاره دیگه مثل مامانش نیست که.به خاله نیلوفرش رفته.
ای بابا،بیچاره وحید وخواهرشوهر مخصوصا خواهرشوهر که صب تا شب با پدرشوهرته.
قانع کی بودییییییی تو.
بله تو دلمم تمرین میکنه خیلی پرتلاشه قربونش برم ... 
اووهوم خیلی سخته شرابطشون
اول قانع بودم بعد دست و پا در آوردم :دی
ای جون خرید سیسمونی خیلی لذت بخشه مخصوصا قسمت لباساش ان شاءالله مبارکش باشه خوب کردی یه سری یزا واقعا لازم نیس من حتی لباس هم الکی برداشتم خیلی یا زود کوچیک شد یا مناسب فصلش نبود هرچیزی به موقعش و در وقت نیازش بخری ضرر نمیکنی.ملارک گل پسر باشه الهی.طعلی خواهرشوهرت دلم سوخ براش بنده خدا.پیداش شد؟حتما خیلی دلش گرفته بود
آره خیلییی لذت داره انشالله قسمت همه کسایی که آرزوی مادرشدن دارن بشه 
اووف آره اضافی که خیلی هست اگه بخوای بخری ولی واقعا لازم نیس منم بی خیال اضافیا شدم دیگه 
به قول تو موقع نیازش میخرم 
مرسی عزیزم 
آره پیدا شد ...اوهوم اونم حق داره :(
پس بسلامتی ۸ ماهگی هم رسید...
مبارک باشه وسایل جدید... ان شاالله بزودی براش بپوشی و عکساشو برامون بزاری.
شیرین ترین قسمت بارداری همین تکونای بچه ست... البته استرس اور ترینشم همینه
اگه یه روز دیر یا کم تکون بخوره ادم سکته میکنه از ترس خخ

امیدوارم دیگه الان‌خواهرشوهرت پیدا شده باشه.
راستی... رفتید خوته ی پدرشوهر ؟؟؟ منظورم برای زندگیِ ِ

مواظب پسرمون باش و البته خودت 💝
آره مینا از چهارماهگی به بعد خیلی تند میگذره 
مرسییی ..وای انشالله :))
دقیقا دو سه روره تکوناش کم شده منم همش حواسم به شکممه خخخ

آره پیدا شده 
نه خونشونو دادن اجاره خداروشکر :دی 

مرسی عزیزم چشم :*
میگم سهیلا من چیز کیک که میخوام درست کنم تو قالبش وا میره
احساس میکنم بخاطر قالبشه ! چه قالبی برا چیز کیک استفاده کنم چون فک میکنم معمولیا که برا کیک استفاده میکنم نمیشه !!!
واسه چیز کیک کلا باید از قالب کمربندی استفاده کنی 
دومدل چیز کیک هس یکیش باید بره تو فر بپزه یکیشم نیاز ب فر نداره الان تو اون مدل پختنی رو میگی؟ 
من خودم اومدن مدلی که پایه بیسکوییت داره رو دوست ندارم برای همینم اول کیک درست میکنم  روشو صاف میکنم با چاقو بعد مواد چیز کیکو میریزم روش و میذارم تو یخچال 
من بیسکوئیتیش رو بیشتر دوس دارم اما اینی که گفتی رو امتحان میکنم
منم تو کمربندی میریزم اما جدا میشن لایه هاش از هم اما کیکی تا حالا امتحان نکردم !
مرسی عزیز دلم :****
برای لایه بیشکوییتی این دستور رو هم امتحان کن

بیسکویت پودر شده  2 پیمونه 
هر مدل بیسکویبتی ک دوس داری
شکر 2 قاشق غذا خوری 
دارچین 1 قاشق مرباخوری  یا هر اسانس دیگه که دوست داری
کره آب شده 30 گرم 

قالب کمربندی رو با کاغذ روغنی می پوشونیم توی یه کاسه پودر بیسکویت و کره و شکر و دارچین رو مخلوط و خوب ورز می دیم تا پودر بیسکویت توی دستمون کمی سفت و خمیری شه.اون رو توی قالب می ریزیم و سعی می کنیم یه نواخت کف ظرف پرس کنیم.

ورز دادن بیسکوییت خیلی مهمه که کره به خورد بیسکوییت بره اگه دیدی هرچقدر ورز دادی بازم انسجامش کم بود کره اضافه نکن یکی دوقاشق شیر سرد بریز بیست دقیقه قبل از سرو هم از یخچال بذار بیرون تا کره و بیسکوییت هم دمای محیط بشن و راحت برش بخوره وقتی سفت باشه کره موقع برش خرد میشه

برای لایه خامه ای هم همیشه ژلاتین دستور رو دوبرابر کن 
اگه با لایه خامه ای هم مشکل داشتی بگو یه دستور بهت بدم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan