اندر خم ماه پنجم

هیچ وقت تابستونو دوست نداشتم 

هم بخاطر هواش هم روزای طولانیش که تموم نمیشه 

سالای قبل خودمو سرگرم میکردم اما امسال گرما دیگه واقعا منو اسیر کرده تو خونه همینکه پامو میذارم بیرون حالم بد میشه..

تو خونه ام روزی دوساعت که برق قطعه دیگه آخراش بزور نفس میکشم و دیگه دراز به دراز میوفتم تا برق بیاد 

دیگه خیلی احساس بیهودگی کردم رفتم کلاس نقاشی با مداد رنگی ثبت نام کردم 

دوروز در هفته اس و کلاساشم ساعت ٦:٣٠غروب تا ٨ و تقریبا هوا خنک تره 

هرچند که تو منطقه شرجی شبا هم مثل روزا گرمه ولی چند درجه خنک تر میشه

نقاشیای مربی خیلی خوشگل بود 

وای اگه بتونم اونجوری قشنگ بکشم دیگه خدارو بنده نیستم خخخخ



دیروز رفتم دکتر که هم سونو رو بهش نشون بدم و هم دارو برام بنویسه داروهام تموم شده بود

موقع رفتن تو تاکسی خیلی گرمم شد دوباره و احساس کردم حالم داره بد میشه و همینطورم شد 

دیگه راننده رو مظلوم گیر اوردم و خودم کولرو روشن کردم خخخ 

خنده اش گرفته بود خودشم ولی دیگه روش نشد خاموشش کنه 

دیگه وقتی از تاکسی پیاده شدم فقط دعا میکردم تا مطب بتونم خودمو برسونم اونجام کولر داره خنکه حالم جا میاد 

رفتم تو مطب دیدم بله اونجام برق قطعه :/

دیگه منشی ام منو شناخته و تا برسم بهش اسممو نوشت و نوبت داد بهم 

یه اتاق داره توش چند تا تخته اونایی که حالشون خوب نیست میرن اونجا 

منم رفتم تو اتاقش دراز کشیدم  

صورتم خیس خیس شده بود از عرق دیگه 

بعدشم کشمش چندتایی خوردمو صورتمو آب زدم و رفتم نشستم تا نوبتم شه 

وحیدم همون موقع زنگ زد گفتم حالم خوب نیست اگه میتونی بیا دنبالم 

بعد یه ساعت نوبتم شد رفتم داخل و صدای قلب جوجه رو گوش دادم و یه نفس  راحت کشیدم 

وزن و فشارمو گرفت فشارم ١٠بود وزنمم همچنان ٥٥ بود

دکترم گفت خیلی جالبه وزنت اصلا بالا نمیره وزن جوجه که خداروشکر نرماله و از هر ویتامین دز بالاشو نوشت 

غیر از این دیگه مشکلی نبود خداروشکر 

از در اتاق دکتر اومدم تو سالن دیدم برادرزاده وحید رو صندلی منتظرم نشسته گفتم اینجا چیکار میکنی؟ 

گفت عمو وحید گفت حالتون بده اومدم ببرم خونمون 

خخخ 

وحید ترسیده بود فکر میکرد مثل دفعه قبل شدم 

گفتم خب به خودم میگفت میومدم دیگه چرا تورو اینهمه راه کشوند تا اینجا 

مامان باباشم رفتن تهران و خودش تنهاس خونه 

رفتم خونشون ده دقیقه بعدش وحید رسید و برگشتیم خونمون 

این بود جریان دکتر رفتن من توی پنج ماهگی 

انشالله اگه مشکلی نباشه نوبت بعدی دکترم توی ماه بعده که میشه ماه شیشم :)))



چهارشنبه ٢٠/٤/٩٧ ساعت ١٤:٥٣

برای اولین بار لگد زد :)))

  • soheila joon
ای جونم،فدای لگداش😍
نمیدونم بگم خوش بحالت یانه،آخه نمیدونم وزن نگرفتنت خوبه یا بد
من که خیلی یهویی وزن گرفتم،آخه همش میخوردم،چون با معده خخالی حالت تهوع میگرفتم😢
خداروشکر که گلپسرمون حالش خوبه و وزنش عالی
شکم چقد شده؟بزرگ شده؟
:)))
برای جنین که فعلا مشکلی نیست اخه وزنش نرماله و وزن من داره جبرانش میکنه اما برای خودم خوب نیست اخه ضعیف شدم و فشارم زود میوفته و اینا
منم معده ام خالی باشه تهوع میگیرم اما یه ذره که میخورم سیر میشم هنوز نتونستم با اشتهای کامل یه غذارو بخورم 
خداروشکر واقعا اون خوب باشه کافیه برام 
شکمم که نرماله اندازه یه انبه اومده جلو اما چون لاغرم خیلی مشخص نیس 
دکترمم گفت چربی نداری کوچیک دیده میشه شکمت اما اندازش خوبه 
چه تاریخ خاطره انگیزی
یادت باشه بعدا توی  آلبوم عکسش یاداشت کنی

درسته کم میخوری از نظر مقدار اما در طول روز وعده های بیشتری بخور
چیزای مقوی بخور
ماکارونی و سیب زمینی دو تا چیزن ک وزن خوبی ب مادر و بچه میدن.
ان شاالله ک در پناه خدا جفتتون سالم و امن باشید.
و البته پدر جوجه ک خدا برکت بده ب کار و درامدش ان شاالله.

راستی این پسر گل ب سر ما قراره اسمش چی باشه؟؟؟

آره حتما این خاطره های خاصو یادداشت میکنم

اتفاقا وعده هام زیاد شده 
یه وعده بین ناهار و صبحانه یکی بین ناهار و شام یکی ام اخر شب اصافه شده خخخ
برای همین فکر میکردم حتما وزنم بیشتر شده اما نشده بود 
مرسی عزیزم انشالله :*

فعلا در مورد اسم سبحان و بنیامین جفتمون نظرمون مثبته تا ببینیم چی میشه دیگه
آخییییی
خخخ دیوونه
ای جانمم حرکتش خیلی بامزس دیگه ازین ببعد هر تکونی ک تو دلت میخوره یه لبخند گنده میاد رو لبات خداروشکر ک همه چی خوبه ان شاءالله تا اخر همه چی عالی پیش میده وبه سلامتی دردونه رو بغل میگیری 😍😍حس خیلی نزدیکی بهش دارم قربونش برم😘😘
واقعا وقتی تکون میخوره فقط قربون صدقه اش میرم 
مرسی عزیزم انشالله 
الهیییی خوشبحال پسرم پس خخخ
ای جاااانم دیگه از این به بعد که مشت و لگد میزنه و فوتبال بازی میکنه اون تو واقعا حاملگی دلچسب میشه.
از این حاملگی عبرت بگیر و دفعه بعد یه جور تنظیم کن تو تابستون نیفته ^_^
وزنتم کم کم بالا میره.منم خیلی دیر شروع کردم وزن گرفتن.اگه خار پاشنه نمیگرفتم خیلی خوب میشد.تا قبلش دوازده کیلو زیاد کرده بودم بعدش که زمینگیر شدم شش کیلو دیگه هم اضافه کردم و ترکیدم خخخ
مواظب خودت باش عزیزم.اسمشو انتخاب کردید؟
دیگه الان حرکتاش خیلی واضح شده برام 
کافیه به پهلو بخوابم قشنگ خودشو نشون میده :))))
همین الانم داره فوتبال بازی میکنه خاله :دی
خخخ  من اصلا فکر نمیکردم با وجود کیستم زود حامله شم ولی خدا داد دیگه دستش درد نکنه 
واقعا؟ منم خداکنه زودتر وزنم بالا بره دیگه دارم اذیت میشم 
مرسییی عزیزم :* 
اسمش فعلا یا سبحان یا بنیامین که به احتمال زیاد بنیامینه تا ببینیم چی میشه دیگه 
منم بعنوان خاله اش با بنیامین موافقم 😀
البته اینجوری که تو گفتی خداداد هم خوبه😁
مرسی خاله اش :)
خداداد عالیه چرا ب ذهنم نرسیده بود خخخ 
وای سهیلا الان جوابت راجع ب اسم رو دیدم
بنظرم بنیامین فوق العاده س😍
بقول بلاگر ما ب عنوان خاله هاش با بنیامین موافقیم😁
خب خداروشکر مورد پسنده خخخ 
مرسی خاله هاش :)))

سهیلا جون نگران وزنت نباش عزیزم یه دفعه از هفت ماهگی خیلی میره بالا

بهتر که هوا گرمه می شینی تو خونه کالری اضافی هم نمی سوزونی

نقاشی خیلی عالیه به خصوص اگر بذاری از درون خودت تراوش کنه و خیلی به آموخته هات تکیه نکنی


و اما اسم هایی که با هم سرش به توافق رسیدین چرا هیچکدوم ایرانی نیست؟

بنیامین یهودی و سبحان عربیه

از لحاظ معنایی سبحان خیلی معنی عظیم تر و عالی تری داره

بنیامین یعنی چی اصلا؟ معنی خاصی نمی دونم داره یا نه. برای انتخاب اسم ضمن اینکه به زیبایی آواییش و تلفظش توجه میکنی معنی اسم خیلی مهمه ها

بچه ها بعدا خیلی معنی اسمشون براشون مهم میشه ها

اخه این روزا خیلی احساس ضعف و سرگیجه فکر میکنم بخاطر وزنمه 
مغز و خوراکی های مفیدم میخورم ولی بازم یکم که سرپا میمونم کم میارم 
از بچگی عاشق نقاشی بودم یه ذره هم استعداد داشتم ولی هیچ وقت فرصتش نبود که ادامه بدم دیدم الان موقع خوبیه 


اوایل برام ایرانی بودن اسم مهم بود اما چون هر اسم ایرانی که به وحید پیشنهاد میدادم خوشش نمیومد تصمیم گرفتم به اینش توجه نکنم دیگه 
خودم سبحان رو خیلی دوست دارم بخاطر معنیش اما چون خیلیا تلفظش رو درست نمیگن یکم پشیمون شدیم 
اسمایی که وسطش ه داره اصلا تلفظ نمیشه مثلا همه به من میگن سُیلا کسی نمیگه سهیلا 
بنیامین معنیش میشه پسر درستکار یا پسر امانتدار  
هنوزم اینها قطعی نیست و اگه اسمایی پیدا کنم که وحیدم خوشش بیاد شاید عوض شه 
خودت نظری نداری نسیم جون؟ 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan