ز انگار که روی او آرام من است

یکشنبه ساعت ١٠ وقت سونوگرافی داشتم 

وقتی رفتم داخل دیدم بعله مثل همیشه جای وایسادن هم حتی نیست تو مطب منم دلم خوش بود که از قبل نوبت گرفتم بعد از کلی معطلی تازه نوبتم شد ویزیت شم و بعدشم بهم گفت برو چهار ساعت دیگه بیا 

گفتم من ساعت ١٠نوبت داشتم دیدم ده تفر از پشت سرم گفتن ما از دیروز نوبت داریم:/

خب منم یه شهر دیگه میرم و نمیشد برگردم خونه 

رفتم بیرون و تصمیم گرفتم برم شهر کتاب 

یکمی اونجا خودمو سرگرم کردم و یه کتاب سفارش دادم و بعدشم یواش یواش رفتم پیش تاکسیا و تو مسیر با جوجه رفتیم کافی شاپ یکمی خنک شیم 

هی با خودم فکر کردم برم خونه خواهرم یا نه که دیگه بی خیال شدم و رفتم مطب نشستم و دیدیم برق رفت 

دیگه همه باند بلند غرغر میکردن و خیلیام گذاشتن رفتن دیگه 

بعد از کلی معطلی ساعت ٣ نوبتم شد و رفتم داخل

با جوجه هم حرف میزدم که خوب بشینه ببینیم دختره یا پسر :دی 

دکترم شروع کرد نگاه کردنو و یکمی سوال پرسید و یهو گفت بچه پسره:)))

کم مونده بود پاشم بغلش کنم ولی دیگه خانومش هم تو مطبه خودمو کنترل کردم خخخ

همه معطلی و خستگی و گرمارو فراموش کردم دیگه 

تا رسیدم خونه قربون صدق اش میرفتم و ناخوداگاه لبخند میزدم:)

این عکسو سونوگرافی داد توش حالت صورتش مشخصه 

آیا شما هم فکر میکنید داره لبختد میزنه یا فقط من توهم زدم؟ 



اینم یه عکس سلفی همین الان از من و پسرم 



دیگه کاملا متوجه حرکاتش هستم دقیقا مثل بال زدن حشره میمونه 😍😍


  • soheila joon
واااااای جوجه رو نیگااا
مماخشووووو^___^
چسبشو بازکردن دیگه:))))
چه سربالا هم شدهههه

ای جوووونم سهیلا
چه بامزه اس شکمت
غش کلدم برا سلفی تو و پسرت که*_*

بلهههه 
کاش عکس قبلشم داشتم قبل و بعد میذاشتیم خخخ

مرسییی با مانتو مشخص نیس ولی با لباس خونه خوب معلوم میشه 
انشالله سلفی تو با سه قلوهات :دی
ای جان
یادخودم افتاد
دکتر بی مقدمه گفت یک عدد جنین زنده ی پسر
نزدیک بود گریه کنم😂

خدا برات نگهش داره عزیزم
والا من حرکات پاشا رو تا وقتی ک کامل حرکت نکرد متوجه نشدم😁

منم مث این عکس دارم بااین تفاوت ک یک دستش روی پیشونیش بود،و باهمون وضعیت دنیا اومد😅

چقد جمعیت پسرا داره زیاد میشه
قبلش آمادگی نمیدن یهو میگن پسر خخخ 
البته به من تو ان تی گف احتمالا پسره ولی بازم امکان خطا بود

مرسی عزیزم خدا پاشاجون رو حفظ کنه هرروز نگاش میکنم کیف میکنم :*

اخیییی اون خیلی بامزه بوده حتما خخخ 

اتفاقا دورو بری های من همشون دختر دارن 

اطزافیان من همه پسر دارن
دخترداییم
دوتا خپاهرزاده های همسرم
دوست صمیمیم
وحالام شما😍😍😍😍😍
واسه ما برعکسه دقیقا خخخ 
خدا حفظشون کنه :*
به بههههه... چه رخی نمایان کرده وروجک
ان شاالله ک صحیح و سالم ب دنیا بیاد گل پسرت
❤❤❤❤
بلههه 
مرسی مینا جون انشالله :*
جوووون
به خالش رفته خوشگل شده خدارو شکر
وااای سهیلااا
چه ذوقی دارمممم
بیشین بینیم بااا مگه مامانش چشه ب خاله اش بره خخخ 
خوشبحالش که نیومده براش اینهمه ذوق دارین 
سلام به روی ماهت مامان خانومی.
به به پس بالاخره جنسیت معلوم شد...
گل پسره...مبارک باشه عزیزدلم....
انشاالله سالم و صالح باشه و زیرسایه ی پدرمادر بزرگ بشه....
مرسی که به مام گفتی.خیلی ذوق کردم..
عکسشم خیلی بانمکه...عزیزدلم...
سلام عزیزم
بلهههه بالاخره از خماری درومدیم 
مرسی آواجون انشالله هروقت دلت نی نی خواست خدا بهت ببخشه
سلامت باشی عزیزم
:))
ننه جوجه رو نیگاااا ماشالله بهش ای جانم پسر قشنگ😘😘سونوهاشو نگه دار بزرگ شد خودشو ببینه تو شمک مامانش😍😘
مونا پسرم تشکر میکنه بابت تعریف خخخ 
وااای حتما نگه میدارم بی بی چک رو هم دارم خخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan