صدای قلبش

سه شنبه هفته قبل برای نشون دادن جواب سونوگرافیم رفتم پیش دکترم 

فکر نمیکردم که بشه صدای قلبش رو الان بشنوم 

بهم گفت برو اتاق اول دراز بکش 

دراز کشیدم اومد توی اتاق و ازون مایع روی دستگاهش مالید و گذاشت روی شکمم 

یکم که گذشت صدای قلب گنجشکی جوجه رو شنیدم انقدر ذوق کردم که خدا میدونه 

با یه صدای خفه که خودم بزور میشنیدم گفتم صدای قلبشه؟ 

دکترم با لبخند داشت نگاهم میکرد با چشماش اشاره کرد که آره منم دیگه نتونستم خودمو کنترل کنم اشکم از گوشه چشمم چکید ...

من تموم حواسم به صدای قلبش بود و دکترم با لبخند داشت ذوق کردنم رو نگاه میکرد 

بعدش گفتم میخام صداشو ضبط کنم کیفمو بهم داد گوشیمو برداشتم و صداشو ضبط کردم و روزی هزار بار گوش میدم 

دکترم یه اخلاق بامزه ای که داره اینه که خانومای باردار رو دیگه یادش میمونه مخصوصا امثال من که از قبل بارداری زیر نظرش بودم 

وقتی میبینمش و سلام میدم بهم میگه سلام مادر و کلا مامانا رو مادر صدا میزنه 

نه ازون مادرا که یعنی مثل مادرم میمونه 

لحن مادر گفتنش فرق داره 

من که خیلی ذوق میکنم و باورم میشه که مادر شدم ...

حالت تهوعم بهتر شده اما هنوزم نمیتونم غذا بخورم در حد چند قاشق فقط میخورم 

مرغ که اصلا نمیتونم قبلا بعضیا میگفتن مرغ بو میده تعجب میکردم اما از وقتی حامله شدم انقدر بویاییم قوی شده واقعا حالم بد میشه از بوی مرغ 

برای وحید که میپزم دماغمو با روسری میگیرم هرچند که انقدر ادویه و برگ بو زعفرون توش میزنم تا بوش کمتر شه 

بعدشم تموم درو پنجره رو باز میکنم و اسپند دود میکنم تا بوش بره از خونه

تنها وعده غذایی که کامل میخورم صبحانه اس 

علاقه ام به لبنیات خیلی زیاد شده الان خوشمزه ترین غذا برام نون و ماست و نون و دوغ و مشتقات ماسته خلاصه 

پنیر که اصلا نمیخوردم هرروز صبح باید بخورم وگرنه فکرم میمونه روش 

وحید میگه زنا حامله میشن همش چیزای مختلف هوس میکنن تو چرا هیچی هوس نمیکنی 

میگم واقعا از خدامه یه چیزی هوس کنم از ته دل بخورمش اما یه نوک زدن بهش بسه برام 

من که عاشق غذا خوردنم این برام سخته یکم وگرنه دیگه مشکلی ندارم 

خداروشکر تو فصل میوه های خوبیم و میوه میتونم بخورم 

هر بار میام خونه مامانم همسایمون برام شاه توت و ازگیل میاره 

همه سختیارو به جون میخرم فقط جوجه ی قشنگم آب تو دلش تکون نخوره :)))


کتاب ملت عشق عالی بود حیف که اینهمه مدت توی خونمون خاک میخورد 

دوست نداشتم تموم بشه اما شد...


  • soheila joon
میدونی من با این دامادم تفاهم صد درصد دارم.ازمرغ متنفرم.عاشق لبنیاتم.ماست وپنیر ودوغ
فک کنم به خودم رفته.
صدای قلبشو قربون.
تواینم شانس نداریم ویارکنیم خودمونو لوس کنیم
اره دقیقا تازه میبینم مرغ چقدر بووو داره چطور عاشقش بودم 
خب به دامادت بگو رضایت بده فعلا بقیه غذاهارو بخورم خخخ
مرسیی:*
وای اره وحید از حاملگی فقط همین هوس کردنشو بلد بود که نشد خخخ
چقد ذوق کردم عزیز دلممممممممم ^__________^
قربونت برم خاله
خوب و خوش و سلامت و به موقع بیا فقط دله خاله هاتو ببر ^-^ :*
مرسی عزیزمممم:**
الهییی 
پسرم میگه چشم خاله :)))؛
ای جااانم به اون صدای گنجیشکی...
عزیززززم... 
وای سهیلا چقدر لذت بخشه آدم همش وصل باشه به این موضوعات وقتی عاشقشونه.فکر کن من حاملگیمو اونقدر دوست داشتم بعدش هی دوستام حامله شدن و میشن و هر روز انگار اون دوران برام تکرار میشه و من ذوق میکنم.
میدونی لذتبخش تر از گوش دادن به صدای ضبط شده ی قلبش چیه. ?
 اینکه بعد دنیا اومدنش یه ذره که بزرگ میشه آدم سرشو میذاره رو سینه اش...
من هنوز این کارو میکنم... یا گاهی دستمو میذارم رو سینش و قلبش زیر دستم بالا پایین میپره...
خوشحالم که ویارت داره بهتر میشه. الان هفته چندمی؟
منم تو زمان ویارم نون و ماست میخوردم همش.خخخ 
:)))
میدونی قبل ازین هرکی میگفت دلم برای دوران حاملگی تنگ میشه درکش نمیکردم اما حالا میفهمم چقد لذت داره که یه قلب دیگه  تو وجودت بتپه هنوز تکون خوردنای بعدش که بمااند 
العیی  وای اون موقع من از ذوق تشنج میکنم خخخ 
هفته ١٣ام الان هی به خودم تلقین میکنم که دارم خوب میشم و سر خودمو گرم میکنم که یاد تهوع نیوفتم 
منم دیگه دارم شییه ماست میشم باز خداروشکر هوا سرد نیست وگرنه همش توراه دستشویی بودم :دی
ای جاااانم
همینکه نوشتی اینا رو من ملدم برای صدای قلبش😊😊😊😍😍😍
اوووف شاه توت
نوش جونت
زور بزن یه چی هوس کنی دیگه
اه😁😁
:)))
الهییی انشالله بری صدای بچه خودتو بشنوی خخخ
من زیاد دوست ندارم ولیی میخورم 
نهایت تلاشمو میکنم ولی نمیشه لعنتی خخخ
عزیزم
خیلی طبیعیه که نتونی بعضی چیزا رو بخوری
زن حامله بدنش در هشیارترین حالت خودش به سر می بره و خیلی چیزها که مضرن رو نمیذاره به بدن وارد بشه
اکثر خانم ها تو دوران بارداری به گیاهخواری و خام گیاهخواری علاقمند میشن و این دقیقا چیزیه که بدن بهش نیاز داره میوه و سبزیجات
اگر بتونی کینوآ گیر بیاری که جبران کمبود پروتئین رو بکنه مرغ و گوشت نخوری مهم نیست اصلا ولی خب گیر نمیاد خیلی
منم تو دوران بارداری یه گیاهخوار درجه یک شده بودم طوری که دکترم احساس خطر کرد و گفت هرطور شده یک مقدار مرغ و گوشت تو برنامه ات بذار
اگر آگاهی الان رو داشتم شاید جایگزین های بهتری پیدا میکردم ولی اونموقع به فکر مرغ و گوشت بودم  تنها راهی که باعث شد بتونم مرغ بخورم سایت شف طیبه بود بخش مرغهاش

http://www.cheftayebeh.ir/2015/06/blog-post_23.html

http://www.cheftayebeh.ir/2017/11/blog-post.html

http://www.cheftayebeh.ir/2010/05/blog-post_17.html

اینا سه مدل مرغی بود که من تونستم از تو سایت شف طیبه بپزم و بخورم
اون چیکن پیکاتا رو با پاستای آلفردو خیلی دوست داشتم سنگین هم میشد البته. دستورش رو داره طیبه
بعد از اون زمان چیزهای زیادی اضافه کرده که تو میتونی درست کنی
اینا رو هم به روز رسانی کرده وگرنه از پست های قدیمیش هستن

غذاهای خیلی شیک و جدید و سبک و پر سبزیجات برای خودت بپز تا جایی که میشه نون و برنج و ماکارانی نخور ... خیلی شاهانه برای خودت غذاهای آسون و شیک و باحال بپز:)
هم وزن بیخودی اضافه نمیکنی در حالیکه مواد غذایی به خودت و بچه میرسه . هم بعدا زودتر برمیگردی به وزن ایده آلت.
دقیقا همینطوریه 
من از وقتی که فهمیدم باردارم دیگه نتونستم غذاهای مضر بخورم مثل سوسیس و کالباس و سس و اینجور چیزا 
واقعا تعجب میکنم که چطوری قبلا با اشتها میخوردم اینارو 
برام عجیب بود که چرا بعضیا مرغ و گوشت نمیخورن من یه ادمی بودم که مرغ رو فقط با اب خالی ابپز نیکردی حتی بدون نمک میخوردم و دوست داشتم اما الان نه 
البته گوشت رو میتونم بخورم و چند روزه که احساس میکنم ماهی دوست دارم بخورم و دو تا ماهی قزل آلا داریم که همین روزا ترتیبشو میدم
ولی الان کاملا مستعد اینم که گیاه خوار بشم خخخ
با دوستام که میرم بیرون اونا غذا میخورن و من انواع سالادشو هربار میخورم و خیلیم میچسبه بهم 
مرسی از معرفیت عزیزم حتما امتحان میکنم و امیدوارم که بتونم بخورم 
اتفاقا دیروز تو فکر کینوا بودم پیدا کنم میخرم 

چشم نسیم جون هدفمم همینه :*
اه سهیلا چیزم دهنت حالم بهم خورد از بس باز کردم وبلاگت رو و همین پست رو دیدم
چرا اینقدر گشاد شدی تو
بنویس دیگه
تو ک  دیگه در جریان همه چی هستی بی ادب 
واقعا نمیدونستم منتظری وگرن مینوشتم خخخ
نت و شارژ ندارم بیام تلگرام مجبورم بیام اینجا خخخ
بنویسید بخونم روح و روانم شاد شه
اوووف نتت چیشد 
من تا بیام بنویسم فردا میشه میدونی ک خخخ 
روحت شاد عزیزم 
اه واقعا حالم بد شد دیگه
این وبلاگتو حذف کن کلا 
میخاستم بنویسم هیچی نیومد اصن 
امر دیگه نداری؟
از من و خوبیام بنویس
کم میاری صفحه
خب چرا زودتر نگفتی عزیزم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan