سالی که نکوست از بهارش پیداست..

از شهریور ماه درگیر یه کیست سیریش شدم که با هیچ روشی رفع و رجوع نشد 

اخرین بار دکترم گفت باید عمل شه منم برای اطمینان دکترمو عوض کردم 

دکتر دوم که انتظار داشتم بهم امیدواری بده انقدر بد برخورد کرد که دیگه مطمئن شدم این کیست یه کیست خوش خیم نیست 

چه روزای بدی رو گذروندم کارم شده بود گریه کردن روزی هزار بار خودمو کشتم و دفن کردم و تشییع جنازه گرفتم برای خودم 

وحید خودش به یه دکتر دیگه که فوق تخصص بود زنگ زد و برام وقت گرفت 

هزار بار مردم و زنده شدم تا روزی که نوبتمه برسه..

وقتی داشتم با دکتر حرف میزدم تموم دست و پام میلرزید 

دیگه به عمل راضی بودم فقط از خدا میخاستم این یه کیست معمولی باشه نه بدخیم 

وقتی دکتر باهام حرف زد عین آب روی آتیش آرومم کرد 

بهم گف عدد تومور مارکرم بخاطر نوع کیستم بالاست نه سرطان داشتن 

گفت عمل برات ریسکه و ممکنه تخمکات از بین بره و و دیگه هیچ وقت مادر نشی بهترین درمان برات حامله شدنه و برام هیچ دارویی ننوشت ..

از مطبش که اومدم بیرون و توی ماشین نشستم  خداروشکر میکردم و گریه ...

الان سهیلایی داره براتون مینویسه که تازگیا متوجه شده تو دلش یه جوجو داره و از ذوق شبا خوابش نمیبره 

خدای خوبم هیچ وقت تنهام نذاشتی همیشه نگاهت به من بود تو اوج ناامیدی امیدوارم کردی لبخندتو روی زندگیم حس میکنم 

الهی که بتونم شکرت رو به جای بیارم ...

ده روز دیگه میرم سونوگرافی تا برای اولین بار جوجو رو ببینم دعام کنید ...



+ازین جریان فقط مامانم و خواهرم و وحید خبر دارن توی اینستا موقع کامنت دادن یا هرچی حواستون باشه که لو ندید ازونجا فامیل رد میشه خوبیت نداره :دی

  • soheila joon
ای جونم چ خبر خوبی
ان شالله ک قدمش خیرباشه
منم قبل بارداری کیست داشتم ک با حلقه زدن ترکید و بعدشم من حامله شدم:-) 
مرسی عزیزم انشالله 
وای ترکیدنش وحشتناکه ...خداروشکر عزیزم :*
عههه حامله ای😆😆😆نمیدونستم.خخخ
برم اینستا تبریک بگم بهت.والا
مبارکه جوجه ی سابق
اررره ...خخخ اخی 
برو بعد خونت حلال میشه:دی
مرسی عزیزم :)))
واااای خیلی مبارکه سهیلا...

وااای مرسی عزیزم خخخ
سلام سهیلاجوونم.
وایییی وقتی پستت رو خوندم و رسیدم به اونجایی که گفتی جوجه داری خیلی ذوق کردم.....
خوش خبر باشی عزیزم...
به سلامتی...بهت تبریک میگم مامان خانمی.
حسابی مواظب خودت باش.
برای منم دعا کن زودتر خوب بشم.
سلام اواجون 
مرسی عزیزم ایشالا قسمت تو به موقعش
قربونت:*
چشم خیلی مواظبم :))
حتما خوب میشییی:*
او مای گااااااد مبااااااااااااارکه... 
ولـی چرا فک کردم من میدونم ؟!
من حس میکردم تو حامله ای و به ماهم گفتـی ! 
آخی ^____^ خاله قربونش بره :*
نمیدونم چی بگم
بوس بوس به کله ات
عزیز دلم
چه مامانی بشی تو
کسایی مثل تو باید مامان حداقل ده تا جوجه بشن
مبارکت باشه عزیزم
بوس رو پیشونیت مامان قشنگ کوچولو
عزیزم :)))
کامنتات همیشه برام پر از انرژی مثبته 
لطف داری بهم ده تا رو قول نمیدم ولی حداقل سه تارو اگه خدا بهم تواناییشو بده میارم :دی
مرسی عزیزم:*

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan