آنچه گذشت

کلاسای طب سنتی که توی پست قبل ازش نوشته بودم برگزار شد و یه دوره اش تموم شد 

ظاهرا ادامه داره و هرماه در مورد یه مبحث صحبت میشه و این ماه در مورد تغذیه بود 

منم که حسابی ذوق و شوق داشتم براش فکر میکردم چیزای خوبی یاد میگیرم حسابی تو ذوقم خورد و هر جلسه به جای یادگیری حرص میخوردم بابت حرفای اون آقایی که بهش میگفتن استاد:/

نمیدونم با چه جراتی میاد و حرف میزنه و اینهمه آدم رو گمراه میکنه 

بیشتر حرفاش خنده دار بود هیچ پایه و اساسی نداشت 

مثلا یه خانومی ازش پرسید برای عفونت رحم چی خوبه؟ گفت سرکه :/

مثلا میگفت تن ماهی از چرخ کردن ماهی کیلیکا بدست میاد و خودتون میتونید درست کنید 

خب اینو یه بچه هم میدونه که تن ماهی گوشته ماهیه تنه 

بیشتر از بقیه که حرفاش رو چشمشون میذاشتن و ابتدایی ترین سوال هارو ازش میپرسیدن عصبانی میشدم 

فکر میکردن این حتما معجزه ای چیزی هم میکنه 

شک ندارم تو دلش به حماقتشون میخندید

خداروشکر که این دوره اش تموم شد منم فهمیدم آدم این چیزا نیستم به دکترا بیشتر اعتماد دارم تا این دکتر علفیا 


دوباره سردرد هام شروع شده بود و حسابی اذیتم کرد یه شب که واقعا خسته شده بودم کلی گریه کردم و از خدا شکایت کردم 

از فردا ظهرش سرم آروم شد و فعلا گوش شیطون کر سراغم نیومده 

احتمالا خدا دلش سوخت برام:)


چند وقت قبل زنداداشم زنگ زد بهم و معذرت خواهی و اینا و حاشا کردن تموم حرفاش

نمیدونم چطور تونست راحت دروغ بگه 

هرچند من هنوزم بهش امید ندارم و میدونم اون حرفاش از ته دل نبود و واقعا شرمنده نیست...


زندگی در جریانه با همه ی اتفاقای خوب و بدش 

باورم نمیشه که داره دوسال زیر یه سقف بودن تموم میشه

تنش های ماهم یه بار اوج میگیره یه بار کم میشه و الان در وضعیت سفیدیم خداروشکر 

فقط میدونم که جفتمون داریم برای زندگی خوب تلاش میکنیم .

صاحبخونه امون هم که دید سود بانکا کم شده فرمودن باید اجاره بدید 

احتمالا بعد از عید نقل مکان کنیم به خونه بابای وحید 

مستاجر باید بلند شه که بتونیم بریم 

میدونم همه سختیاشو اما واقعا چاره ای جز این نیست

  • soheila joon
عاقا سرکه خوبه واسه عفونت رحم☺

چرا سردرد داشتی عزیزم؟؟؟
باز خوبه الان خوبی.

همه ی ما در تلاش برای زندگی خوبیم
ان شاالله ک موفق بشیم😘

واااای...دخترررر 😮😮😮
البته ان شاالله ک خوب باشه اونجا رفتنتون
تو از پسش بر میای با مدیریت صحیح.

زن داداشتم...
خداکنه راست بگه
ن مینا از نظر پرشکی کاملا رد شده سرکه واقعا رحم رو داغون میکنه 

نمیدونم مینا بنظرم خودم از سردی بدنم بود خداروشکر خوبم الان

انشالله:)

امیدوارم فعلا به چیزای خوبش فکر میکنم مینا و سعی میکنم بدیاشو تو ذهنم کمرنگ کنم

نمیدونم والا ولی خودم بهید میدونم
موافقم باهات کاملا ، کلا طب سنتی چیز چرتیه !
تازه اون معروفه اسمش یادم رفته اون که کلا پدر طب سنتی ایرانه !
مامانم تو گروه اون بود ، اونم همش چرت و پرت میگه !
کلا خواهرم (پزشکه) میگف اگه طب سنتی عمل میکرد که طب جدید ابداع نمیشد !
ولشون کن اون آدمای بیسوادو اونا حقشونه که اینجور جواب ـآیی بشنون !

عزیزم میدونستم که دوس نداشتی برین اون جا اما با دید مثبت بهش نگا کن ! ایشالا که خوب پیش میره همه چی ! بعدش جدا میشین باز !
انقد خرج زندگی بالا رفته که همه انگار دارن پسرفت میکنن به جای پیشرفت >.<
من اگه یه ذره امیدی هم به طب سنتی داشتم با این کلاس فهمیدم واقعا هیچ فایده ای نداره 
این آقا مثلا ویزیت هم میکرد 
بعد منو که ویزیت کرد یه حرفایی بهم گفت و بعد دیدم این چیزایی که به من گفت رو داره به یه آدم شصت ساله هم توصیه میکنه 
صداشونو میشنیدم بعدشم یه لیست بلند بالا دارو برام نوشت و منم نخریدم چون میدونستم نمیخورم 
جالب اینجاست که جلسه آخر یه آقاییرو اورده بودن پیشش و میگفتن حالش خیلی بده مریضی قلبی داره وای داغون شدم ینی 
خب اینکه حالش اورژانسیه ببریدش فورا بیمارستان این آقا معجزه میخاد کنه؟ 
اوووف 

مدام از مزایاش به خودم میگم و خودمو امیدوار میکنم 
امسال میخاستیم خونه بخریم اما دیدیم خیلی سخت میشه و قسطامون سربه فلک میکشه 
اینه که به جاش ماشینو عوض کردیم :دی
وای فک کن مریض در حالت اورژانسی 
بخوای جوشونده بش بدی :)))))

مبارکتون باشه قشنگم 
به سلامتی و دل خوش چرخش براتون بچرخه ^-^ :*
دقیقا خخخ

مرسی عزیزم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan