روزمرگی

بعد از مدتها دلم خواست بنویسم 

هدفم از نوشتن ثبت احوالم بوده و حاصل میشه همین کافیه ...


برنامه این روزام ثابته 

ساعت هفت بیدار میشم درس میخونم تا ساعت ٨که شوهرجان رو بیدار کنم 

بعدش صبحانه رو آماده میکنم و بین صبحانه خوردن کارای ناهار رو هم میکنم و بعد از رفتن شوهرجان اسپند غلیظ دود میکنم و ادامه درسم تا معمولا ساعت ٩ 

بعد ازون عروسک میبافم و تو تلگرام میچرخم و فیلم میبینم و ناهار میپزم 

شوهرجان حدود ساعت ٢میاد خونه ناهار میخوریم چرت میزنیم کل کل میکنیم گاهی و از سرو کول هم بالا میریم تا ساعت ٣:٣٠ که میره مغازه 

منم دوباره عروسک میبافم و فیلم میبینیم و کتاب اگه داشته باشم میخونم و میوه میخورم و نسکافه میخوریم و گاهی کیک و شیرینی میپزم تا ساعت ٩که شوهرجان بیاد 

وقتی میاد چای میخوریم شامم باقی مونده ناهارو میخوریم میوه میخوریم و گاهی میریم خونه باباهامون و دور دور میکنیم و میایم خونه باهم فیلم میبینیم و میخوابیم ...

روزای تعطیل جنگلای اطراف میریم که اونم دیگه ظاهرا تعطیله چون هوا معمولا بارونیه و جنگلم گلی شده

حالا این وسطا شاید مغازه هم برم و کارای دیگه انجام بدم 

شاید هر روز یه موضوع جدید اعصاب مارو به چالش بکشه 

 ولی بیسش همینیه که بالا گفتم 

من با همشون حال میکنم هر روز صبح به عشق همین چیزا از خواب بیدار میشم ...

یه کلاس طب سنتی هم در حال تشکیله اگه تعدادش به حد نساب برسه برگزار میشه که اینم میخام برم 

کلاساش کمه هفته ای یه روزه فقط.


تو فکر یه تغییریم که اگه خدا بخاد و انجام بشه عالی میشه.

  • soheila joon
ایول به دوست سحرخیزززززم،میدونم ازمن یادگرفتی.نمیخواد تشکر کنی.خخ

اول هم که عروسکه منه دیگه،برای مهری نبافی ها.

وااای طب سنتی،عالیه،امیدوارم تشکیل بشه.


اوه کم نوشابه وا کن واسه خودت بااا

بلی بلی فقط تووو مهری چیه:دی 

انشالله 
هرچی یاد بگیرم بهتون یاد میدم
میشه بگید اون تغییر چیه
کنجکاو شدم
خخخ
نیلو فررر زرررزیاد میزنه
عروسک اول واسه من بباف بیشووور
نه نمیشه 
متاسفم 
اره بابا اول واسه تو نیلو چیه:*
بیشورم خودتی بیشوووررو
به به 
چ روزگار خوبی
چ روزهای خوبی
چ کارهای خوبی
😆😆😆😆😆
خداروشکر:)
به به تغییر جدید...
نکنه میخواد نی نی دار بشید؟؟؟
آفریییین زود میگیری مطلبو 
جدییییی!؟؟؟؟؟؟
وای چقدر عااااالی
فعلا که میدونی مشکل دارم و نمیشه خوب بشم بعععد
ان شاالله...ان شاالله
فدات
وااااا تو به اینا میگی مبتدی ؟!
دیگه میخواستی چی باشه ؟! بافتنیه صوفیا لورن ؟! :دی
عااااالیه دختر ، افتخار مایی :دی

+ من نوزادرو بیشتر دوس داشتم ! ولی جفتش خوشگله :*
+ روزمرگیت رو خوندم ... خوبه ، همین که حال دلت خوشه واسه من جای شکر داره ^-^
+ تصمیم برای تغییرت هم که نگوووووو ، قربونش بره خاله :)) :*
سهیلا من دختر میخواما گفته باشم :دی
مرررسییی عزیزم نظر لطفته 
چقد امیدوار شدما 
صوفیا لورن؟؟؟اووووف :)))
عزیزممم :*

+چشمات خوشگل میبینه عزیزدلم :)

+چششم سفارش میدم دختر باشه حتما :دی 

خدانکنه خاله جون
البته فعلا در حد حرفه و درحال رفع و رجوع مریضی های زنانه ام هستم 
سهیلا جان از گلی خبر نداری ؟!
از تیرماه تاحالا آپ نکرده ، کجاست ؟! :(
سلام عزیزم تو تلگرام باهاش در ارتباطم 
خوبه خداروشکر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan