گل کاشتم

تصمیم داشتم عین همون موقع که جواب اولیه  کنکور ارشد اومد و درجا اومدم اینجا نوشتم وقتی جواب نهایی ام اومدو دیدم قبول نشدم بیام فورا بنویسم ولی سرم شلوغ بود نشد 

هرچند که اگه قبول میشدم وسط همه کارها میلم میکشید بیام بنویسم ..


ساعت ١ شب بود که از خونه مامانم اومدیم خونه از دم در نفسام تند تند شد و دست و پاهام میلرزید 

برگه ثبت نامم رو برداشتمو رفتم تو سایت سنجش

وقتی دیدم نوشته مردودی خشکم زد 

اینم بعد دیگه ای از زندگی 

تاحالا تو زمینه درسی هیچ مشکلی تداشتم و همیشه بین شاگرد زرنگا بودم و قبول نشدن برام معنی نداشت 

هرچند که انتظار قبولی من خیلی بیجا بود چون چیزی نخونده بودم 

ولی کورسوی امیدی هم داشتم که اونم قطع شد ..

خیلی شب گندی بود اه 

خوابم نمیبرد ساعت کش میومد بعدشم که به زور خوابم برد صدبار بیدار شدم و فکر کردم حالا من تو این یک سال چه غلطی کنم آخه 

ازینکه تنبل شم و نخونم و خونه نشین شم روانی شدم 

همسر هم سعی میکرد دلداری بده منم هیچی نمیگفتم دهنمم قفل شده بود 

میگفت انشالله امسال کلی شاگرد میگیری تو خونه درس میدی بیکار نمیشی 

:(

دیشبم برادر شوهر ازم پرسید کجا قبول شدی 

گفتم نشدم من میخاستم فقط دانشگاه خودم قبول شم که اونم ظرفیتش کم بود امسال و مسلما کسایی رفتن که تلاش کرده بودن 

بعدش با نیشخند گفت الان که در دانشگاها بازه :/

گفتم دانشگاهای دیگه رو نمیدونم ولی دانشگاه ما اینطوری نیست .

لعنتی :|



خیلی روزای پر استرسی دارم خیلی زیاد 

جمعه عروسی داداشمه و من بیشتر از عروس داماد دلشوره دارم 

ازینکه خونواده شوهرم شروع کردن به ادابازی 

ازینکه داداشم فرمودن نمیاد 

ازینکه عروسیش چطور میگذره و هزار و یک چیز دیگه 

میشه دعا کنید همه چیز خوب و رضایت بخش بگذره ؟! 

الانم که حرفش رو زدم بدنم یخ کرد 

بقیه پستمم مهم نیس 

پست بعدیم میره بعد از عروسی...

  • soheila joon
سلام سهلاجوونم.
خوبی عزیزم؟
حالتو درک میکنم گلم...به هرحال قبول نشدن ناراحتی هم داره...اما این که به منزله ی پایان همه چیز نیست.خداروشکر مثل من از نظر زمانی مشکلی نداری و شوهری داری که همه جوره حمایتت میکنه میتونی امسالو بخونی و انشاالله سال دیگه راحت وارد دانشگاه خودتون بشی.
حرف اطرافیانم بخیال.به هرحال همیشه هستن کسایی که لغز بخونن...
امیدوارم عروسی هم به خوبی و خوشی انجام بشه و خیلی هم بهت خوش بگذره.
با آرزوی خوشبختی و سلامتی.
عصرت خوش گلم.
سلام عزیزم 
اوهوم واقعا ناراحت شدم اما بعدش فکر کردم فرصت هموز دارم کلی و امسال میخونم سال بعد حتما قبول شم
اره بابا مهم نیستن اصلا 
خداروشکر عالی بود:) 
حتمابشین بخون خانم دکتر،تنبلی نکن.ازمهر برنامه ریزی بکن.
منتظر خاطرات خوب عروسیت هستیم.
ان شاالله به خوبی و خوشی برگزار میشه
چشم عزیزم حتما میخونم 
مرسی 
عالی بود عروسی خداروشکر
سلام سهیلاجون.
خوبی عزیزم؟
الان تو عروسی هستین احتمالا.امیدوارم همه چیز به خوبی پیش رفته باشه و یه عالم بهتون خوش بگذره امشب.بعد بیای برای ما تعریف کنی...منتظر پستت هستم گلم.
در مورد راهنماییتم ممنونم عزیزم....
آره پکیج رو به طور کامل نمیخرم شاید چند تاکتاب تستشو خریدم.
و این که از مدیر گروه آیا منظورت مدیر گروه دانشگاهمونه؟آخه دانشگاه ما مدیر گروهاش اونجوری نیستن که وقت بذارن و به کسی مشاوره بدن یا حتی جواب سوال کسی رو بدن.
سلام عزیزم 
خداروشکر عروسی عالی بود و واقعا خوش گذشت 
اوا تو همه دانشگاه ها هر رشته ای مدیر داره مثلا مدیر گروه ادبیات یا هرچی 
ما هر مشکلی داشتیم دم در اتاقش بودیم خیلی کمک میکرد 
ماله شمارو نمیدونم چجوریه
سلام سهیلا جون
خونده بودمتاااا منتهی فراموش کرده بودم کامنت بزارم
فدای سرت ک قبول نشدی...
به حرف دیگرانم اهمیت نده اصلا...
اگه وقت و حوصله شو داری بخون و باز شرکت کن واسه ازمون

بسلامتی عروسی داداشتم ک عالی برگزار شد...
خداروشکر
سلام عزیزم 
عب نداره اجی 
اوهوم فقط از بیکاریش اعصابم خرد میشه
اره بابا مهم نیس اصلا
حتما شرکت میکنم دوباره 

مرسی اجی خداروشکر واقعا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan