دسته جمعی رفته بودیم زیارت

سفر مشهد همیشه برای من خوبه مخصوصا اگه یهویی طلبیده بشی و توی یه ساعت لباس جمع کنی و دسته جمعی با خونواده بری..

پنج شنبه عروسی پسرعمه بود و رفتن ما خیلی احتمالش کم بود منتها همه چی دست به دست هم داد که ماهم راهی بشیم 

عروسی پنج شنبه بود و ما سه شنبه رفتیم 

تعدادمونم زیاد بود ما و مامانم اینا و آجیم اینا 

فامیلای مشهد زیادن ولی نخواستیم اذیتشون کنیم و رفتیم سوییت گرفتیم .

یه شب سوییت بودیم و همه چی عالی بود منتها مدام زنگ میزدن که بریم خونه هاشون و آخرش دیگه ناراحت شدن و مجبور شدیم سوییت رو تحویل بدیم و بریم خونه عمه ام 

اینبار فرصت گشتن اصلا نبود و همش به صله رحم گذشت 

شب عروسی ام که همه چی عالی بود و خیلی خوش گذشت 

بهترین قسمت سفر برای من دیدن برادرزاده هام بود 

وقتی پرهامو دیدم رفتم جلوش و صداش کردم 

منو که دید جیغ کشید و پرید بغلم و محکم منو نگه داشت بعد که دید اینجوری خوب نمیشه چادرمو زد کنار و چسبید به پاهام 

قربونش برم الهی:)

به دوستاش پز میداد میگفت عمه امه ها ^_^

الانم با ما اومده و مامانش امروز میاد .

بدترین قسمت سفر هم این بود که توی راه برگشت برادرزاده همسر و خانومش با ما همراه شدن و هر جوری که لازم بود روی مخ ما رژه رفتن :/

در کل سفر خوبی بود 

دلم برای خونمون خیلی تنگ شده بود و الان که خونه ام حالم خوبه 



چند وقت پیش که مریض شدم و با یه حال افتضاحی رفتم درمانگاه 

تا نوبتم بشه حالم بد شد و گلاب به روتون میخاستم بالا بیارم 

بدو بدو رفتم توی حیاط و تا برسم به دستشویی  حالم بهم خورد و افتادم روی زمین و همونجا بالا آوردم 

دقیقا جلوی دوربین :/

شوهر عمه بنده هم رییس  درمانگاهه و دوربین درمانگاه به گوشیشون وصله و مدام در حال چک کردن دوربینن 

مشهد که بودیم بهم گفت مریض شده بودی ؟رفتی درمانگاه؟!

منم اونجا میخاستم از خجالت آب شم برم تو زمین و در نیام دیگه :|


ازینکه تابستونم داره بی برنامه میگذره واقعا ناراحتم

خدایا یه همتی بده به من یه حرکتی بزنم.

  • soheila joon
همیشه به سفر و خوشی.
ایششش مردم پز عمه بودنشون رو میدن😁
کم بخواب خب،کم بخوابی به همه برنامه هات میرسی
تالنگ ظهر میخوابی بعد به خدا میگی همت بده بهت،واه واه مردم چه رویی دارن ها😁
نتایج ارشدت کی میاد خانم دکتر؟
مرسی عزیزم همچنین
خخخ پز ندادم دیوونه 
خب مشکل همین خوابه همه برنامه هامو این خواب بهم ریخته
اره دیگه خدا همت بده نخوابم خخخ

شهریور میاد 
رسیدن بخیر عزیزم
زیارت قبول
این سفرهای یهویی بیشتر ب ادم میچسبه.
ان شاالله ک همیشه به عروسی و جاهای خوب خوب باشید.

آخی...پرهااااام...
جووونم...چقدر عاشقته هااااا
خدا نگهش داره.

عجب شوهر عمه ی آمار گیری!!!

تابستونم تابستونای قدیم خخخ والا...
مرسی عزیزم قبول حق
انشالله:)

اوهوم ... خیلی دوسش دارم مینا خیلیییی

وای نگووو ابروم رفت خخخ

والا 
باید ی کاری کنم اینجوری نمیشه
برو اونهمه کتابایی که خریدی رو بخون خانوم بی برنامه

سهیلا نمد بگیر نمددوزی کن بلکه یاد بگیری واسه ما چیزی درست کنی
میخونم ولی بازم برنامه میخام هیجانی چیزی داشته باشه
استعداد ندارم تو این چیزای دوختنی :(
سلام عزیزم.خوبی؟
خدا بد نده گلم چی شده بودی؟وووی چه شوهر عمه ی دقیقی.خخخخ.
زیارت قببول.چه سفر خوبی.پرهام رو هم دیدی و کلی دلتنگیت رفع شد.عزیزدلم خدا براتون نگهش داره...
وووی از تابستون و بیکاری که دیگه نگو...خیلی بده...
سلام اواجان 
نمیدونم والا ویروس جدید بود خخخ
اره عالی بود هم زیارت امام رضا هم دیدن برادرزاده هام مرسی عزیزم
اوهوم:(
سلام سهیلاجونم.
خوبی عزیزدلم؟
مرسی فدات شم.....مرسی که همراهم هستی و دعا میکنی.
امیدوارم بتونم دوباره آوای قبلی بشم.هرچند نمیدونم چه جوری.اما تلاش خواهم کرد.
سلام اواجون 
خوبم مرسی عزیزم 
حتما میتونی :)
تو چرا انقدر زرت و زرت مریض میشی جانم
عاقا تو پشت سرهم خوندی اخه خخخ 
وگرن بچه خوبیم بااا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan