سخت جون+کیک

بعد از چند روز دسته پنجه نرم کردن با یه بیماری بی نام تشریف آوردم 

به قول مهری عزرائیلو جواب کردم و هستم در خدمتتون:)

ولی خوبیش به این بود که عزیز شدم و برای بار هزارم ثابت شد بهم به غیر از خونوادم و دوستام رو کسی حساب نکنم 

با اینکه خواهرشوهر میدونست مریضم اصلا نپرسید دیگه حالمو 

البته من به هییییچ وجه انتظار نداشتم خبرمو بگیره ها اتفاقا خوشحال بودم چندروزی به حال خودم گذاشتنم 

ولی این وسط یه بنده خدایی گفت چرا زنگ نمیزنن و من گفتم  بهتر:)

خیلی وقت پیش بود که فهمیدم وقتی انتظارمو از بقیه به صفر برسونم ارامش میگیرم و همین کارو کردم و واقعا ناراحت نیستم ازین جریان.



در تکاپو بودیم ازین خونه جابه جا شیم و بریم طبقه بالا هم خیلی دلبازه هم بزرگ و سه خوابه اس خلاصه خیلی نقشه اش قشنگه 

منتها مستاجر طبقه بالا نه گذاشت نه برداشت حامله شد اونم دوقلو :/

خلاصه که تمدید کردن و ماهم همینجا موندگاریم فعلا 


دستور کیکی که قولشو داده بودم میذارم توی ادامه مطلب 

حدود بیست روزی میشه گوشیمو عوض کردم و مشکل عکس گذاشتنم حل شد 

پس دستور همراه با چیه؟ عکسسسس :دی

کیک کافی میکس با کرم پنیری 


تخم مرغ چهار تا 

آرد دو لیوان 

شکر یک لیوان 

روغن یک لیوان 

شیر نصف لیوان یا ماست 

بکینگ پودر یک قاشق چایخوری 

کافی میکس یا پودر نسکافه یا پودر موکا یک  سه قاشق غذاخوری 

میتونید از آرد کم کنید کاکائو بریزید به جاش که رنگش تیره شه 

یک قاشق آب جوش


زرده و سفیده تخم مرغ رو جدا میکنیم و سفیده رو تا مرحله ی فرم گرفتن مثل خامه هم میزنیم و میذاریم کنار

زرده و شکر و قاطی میکنیم و با همزن میزنیم تا وقتی که رنگش روشن و حجمش دو برابر بشه بعد آب جوش اضافه و هم میزنیم 

بعد شیر اضافه و ٣٠ثانیه هم میزنیم و همزنو خاموش میکنیم 

روغن رو میریزیم و ازینجا به بعد با قاشق چوبی یا لیسک هم میزنیم 

ارد و بکینگ پودرم الک میکنیم و با کافی میکس اضافه می کنیم و اروم و فقط در حد مخلوط شدن هم میزنیم 

و اخرشم سفیده رو اضافه و بازم آروم هم میزنیم 

 توی این مرحله یه حالتی وجود داره که اگه زیاد از حد هم بزنید کلا کیک پف نمیکنه پس زیاده روی نکنین ..

بعدشم توی دمای همیشگی که کیک میپزیم میذاریم بپزه



کرم پنیری 


این کرم خیلییییی خوشمزه اس مثله خامه  دلو نمیزنه 

پنیر ماسکارپونه یا لبنه٤٠٠گرم 

خامه٢٠٠گرم 

پودر شکر (شکرو آسیاب کنید میشه پودر شکر) نصف لیوان 

یا کاکائو یا شکلات اب شده یا نوتلا یا شکلات صبحانه

یه ساعت میره توی یخچال و بعدش آماده اس 

کیکی که سرد شده  رو از وسط نصف میکنیم و کرمو توی قیف میریزیم و روی لایه اول میریزیم لایه دوم رو هم میداریم و دوباره تکرار...

ماسوره ای که استفاده کردم اینه 

به بافت کیک هم توجه کنید خیلی نرمه 

کیکمون اماده بلعیدنه 

خیلی خوشمزس هم کیک هم کرم ترکیبشم که عالیه



عاقا  عکاسی همراه آشپزی سخته درست کنید من کیف کنم :)

  • soheila joon
خانواده شوهرن دیگه،فرجی بهشون نیست ایشششش.
واااای قلبم،چه کیکی،چه رنگی.
دلم خواست
چشم بچم چپ شد میگم تو کردی.

اره خب توقعیم نیس

از تو ک ناامیدم درست کنی خودم ی روز درست میکنم برات :دی
اصلا روایت داریم ک خواهر شوهر آدم حساب نمیشه
ک ادم بخواد روش حساب کنه.
روایت معتبره هاااا

خداروشکر ک بهتر شدی عزیزم بلا ازت دور باشه خااانوووم

مجددا گوشیت مباااارککک
بابت دستور کیک و عکسا هم خیییلی تشکر
اوووف عجب روایتی خخخ
بله بله

ممنون عزیزم همچنین :)

وای مرسی
قابلی نداشت میناجون :*
عزیز که بودی:*
امان از خواهرشوهر:/

به به چه کیکی شده سهیلا^_^
نوش جان:)
مرسی بابت دستور که گذاشتی عشقم:))
مرسی عزیزم :*
خخخخ والا

اره خوب میشه بپز من ذوق کنم
فدات شم :)
خواهش میکنم ^_^
سلام سهیلاجوونم.
خوبی عزیزم؟چی شده بودی دختر؟الان بهتری؟
اره بابا..همون بهتر که آدم از کسی انتظاری نداشته باشه....خودش راحت تره.خوب کاری کردی اهمیت ندادی.
به به چه کیکی..نوش جون.معلومه که خوشمزه ست.منم امروز میخوام با همین دستوری که گذاشتی درست کنم.البته مطمئنم که به پای کیکای تو نمیرسه اما سعیمو میکنم.
فدات روزت خوش گلم.
سلام عزیزم 
خودمم سردرنیاوردم چی لود فقط سه روزی انداخت منو الان خوب شدم خداروشکر
اره برام مهم نیس اصلا
چقدر خوب امیدوارم خوب بشه و خوشت بیاد از طعش
مرسی سهیلا جان
سهیلا تو ک خانوادگی دیدی مارو...
فدات 
بازم ببینم خوبه خو خخخ
دوشنبه ۱۹ تیر ۹۶ , ۰۹:۳۷ آندیـ ـا می نویسد...
سلام عزیزممممممممممممم
مبارک باشه وب جدید ^_^
چقدر خوبه که تونستی تصمیم بگیری که رمزی ننویسی :)

عزیزم خداروشکر از مریضی گذشتی امیدوارم همیشه سلامت باشی :*
آخی... حتماً حکمتی داشته که نتونستین جا به جا شین :)
سلام عزیزم مرسی:)

اوهوم خیلی ناجور بود هنوزم داره اذیتم میکنه
اره دیگه اابد همینجا بهتره برامون
سلام سهیلاجونم.
صبحت بخیر عزیزم.
خوبی گلم؟
اهوم باید درمانمو جدی بگیرم و برم سراغش حتما...
پریروز میخواستم کیک درست کنم با دستوری که تو نوشتی اما شیطون گولم زد و با یه دستور دیگه درست کردم افتضاح شد کیکم.خخخخخ.
سلام اواجون 
وای خب به دستورای نت اعتمادی نیس دستوری ک من بذارم امتحان شده اس حالا دفعه بعد امتحان کن پشیمون نمیشی
ممنون برای به اشتراک گذاشتن چنین ایده خوبی، پست خوبی است، چرا که من دارم
آن را به طور کامل بخوانید
چیزی که من درک نمی کنم این است که آیا حقیقت گفته می شود که شما واقعا واقعا خیلی بیشتر از آنچه که ممکن است در حال حاضر داشته باشید.
شما خیلی هوشمند هستید شما به این طریق به طور قابل توجهی تشخیص میده
در ارتباط با این موضوع، من به طور جداگانه تولید آن را از بسیاری از زوایای متنوع تصور کنید.
به نظر نمی رسد که زنان و مردان شبیه به آن هستند تا زمانی که این کار را انجام ندهند
با زن جادوگر! مواد غذایی شما عالی است. همیشه از آن مراقبت کنید!
با تشکر از شما برای یکی دیگر از وبلاگ های آموزنده جای دیگری می تواند این نوع از اطلاعاتی را که در چنین روش کامل نوشته شده است، دریافت کنم؟
من یک چالش دارم که من در حال حاضر در حال اجرا است، و
من برای این اطلاعات به دنبال آن هستم.
اول از همه می خواهم وبلاگ خوبی بنویسم!
من یک سوال سریع داشتم که می خواهم بپرسم آیا شما اهمیتی نمی دهید.
من کنجکاو بودم تا متوجه شوم که شما خودتان را متمرکز کرده اید و روشن است
افکار شما قبل از نوشتن من زمان دشواری را برای پاک کردن اندیشه هایم در دست داشتم
افکار آنجا وجود دارد من از نوشتن لذت می برم اما فقط به نظر می رسد
10 تا 15 دقیقه اول از بین می رود و فقط تلاش می کند تا بداند چگونه شروع می شود. هر ایده یا نکات؟

متشکرم!
سلام، من وب سایت شما را از طریق Google کشف کردم در حالی که در جستجوی یک موضوع قابل مقایسه است، سایت شما در اینجا قرار دارد
به نظر خوب میآید. من آن را در بوک مارک های گوگل من نشان دادم.

سلام، به سادگی از وبلاگ شما از طریق Google مطلع شد، و
متوجه شدم که این واقعا آموزنده است. من به برزیل احتیاج دارم
در صورت ادامه این امر در آینده، سپاسگذارم.
احتمالا بسیاری از افراد دیگر از شما استفاده خواهند کرد
نوشتن به سلامتی!
با تشکر از حمایت از به اشتراک گذاری چنین اندیشه خوب، پاراگراف خوب است،
به همین دلیل من آن را به طور کامل خوانده ام
یک بحث جالب ارزش نظر است. انجام میدهم
فکر می کنم شما باید بیشتر در مورد این موضوع بنویسید
ممکن است موضوع تابو نباشد اما معمولا مردمی بحث نمی کنند
این مسائل. بعدی! خیلی ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan