اسکار

پست قبل رو که نوشتم به جای خالی شدن پر شدم عین همیشه خودمو توی بغل همسر مچاله کردم و نیم ساعتی گریه کردم ازم نپرسید چرا میدونست حالم خوب نیست 

بعدش که آروم شدم از همه ی دل مشغولی هام گفتم و بازم مثل همیشه فقط خودش تونست آرومم کنه و ته دلمو قرص کنه توی اون لحظه حتی حل شدن اون مشکلات منو اینقدر آروم نمیکرد 

چقدر خوبه که تو زندگیم هستی ...

اسکار عاشقانه ترین جمله سال تعلق میگیره به  " اینقدر نازی که بعضی وقتا میترسم دست بزنم بشکنی" 

دیشب که خسته از سرکار اومد و تا درو باز کرد اینو بهم گفت تا الان انرژی مثبتش باهامه :)

+پست بعدیم دستور یه کیک من در آوردیه خیلیییی خوشمزس

  • soheila joon
عزیزم:*
عاشقانه هاتون رو قربون^_^
ناز منم هستی تازه:)

+به به
منتظریم:**
مرسی گلی جونم 
خخخ اون ک صددرصد :دی

قربونت چشم :*
جمعه ۹ تیر ۹۶ , ۲۳:۱۹ مامان دخترم
سهیلا من اومدمااااا
خوش اومدی خخخ
جمعه ۹ تیر ۹۶ , ۲۳:۲۰ مامان دخترم
به به چه جمله ای^____^
خدا برای هم حفظتون کنه :)

آاااوووو...منتظریم :*
مرسییی خخخخ
ایشالا


:)
سلام سهیلاجان.
خوبی عزیزم؟
صبحت بخیر بانو.
آخیشش چه جمله ی خوب و آرامش بخشی.واقعا هم باید اسکار بهش تعلق بگیره ها..
مرسی اومدی پیشم خانومی.
منتظر دستور کیکت هستیم.
سلام عزیزم 
ممنون شما خوبی؟ 
اره واقعا خخخ
خواهش میکنم اواجونم 
چشممم
دوشنبه ۱۹ تیر ۹۶ , ۰۹:۳۸ آندیـ ـا می نویسد...
ای جآنم ^_^ عاشقانه هاتون همیشگی عزیزم... ***
مرسی عزیزم همچنین
وای خدا جووون قلبم:))
عزیزم:))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan