شاعر معاصر

امشب همسرجان یکی از استعداد های شکوفا نشده ایران در زمینه شعر و ادب فارسی شعری رو در وصف من سرودند که هر چقدر هم در موردش فکر کنی بازم به معنی والای اون دست پیدا نمیکنی ... 

اینجا اولین جایی هست که شعر های گهربارشون منتشر میشه 

خواهش میکنم با ذکر منبع کپی کنید تا نام صاحب اثر گم نشه و خدای نکرده حقی ازشون ضایع نشه... 

این شما و این هم شعر زیبای ایشون : 


فاصله ماه و خورشید و ابرو زمان همه باهم شد دگرگون در قلبم با وجود تو
هعی
خیلی خری
تورو دیدم و آسمان یادم رفت
چشام بسته شد و همه چی یادم رفت
تنها نگاهم وجود تو بود
تو چشات چیزی بود
با نگاه پرواز پروانه توی قلبم می تپیدی اینور اون ور کرم میریختی... 


:))))))

قربون شعر گفتنت برم من خب :* 

  • soheila joon
سلام به وبلاگ ما هم سر بزنید 
به به چه شعری
این همه مدت استعدادش هدر رفته بوده ها،شکوفاش کن بعد این،
ببین تو چه خانوم نازنینی هستی آتشفشان شعرش فوران کرده خخخ
بگو چه شعر پرمحتوایی خخخ 
آره تازه دارم استعداد های پنهانش رو کشف میکنم 
^-^
😂😂😂😂😂😂😂😂
با اجازه کپی 😃😃😃😃
قول میدم منبع ذکر بشه حتتتتما
با تشکر از امانت داری شما 
نخند شعره نوئه :))))
میگم وحید بدون بادیگارد که از خونه نمیره بیرون؟^_^
هووم:دی

واقعا باحال بود سهیلا
خیلی خری و اینور اونور کرم میریختی نشان ازون داره که طی این مدتی که زیر یه سقف بودید وحید خیلی خیلی خوب تو رو شناخته:)))))))
میگم این با نگاه پرواز پروانه رو یکی واسه من توضیح بده که چیه؟

البته آخرای ماه رمضونم هست روزه خیلی فشار میاره به آدم بااا:دیی
ولی جدی دمش گرم
خیلیا همینم بلد نیستند بگن^_^

فک کن بدون بادیگارد بذارم پاشو بذاره بیرون الانم که داعش ماعش زیاد شده میخان نخبه هامونو بزنن 
تروخدا دعا کن خدا حفظ کن این گوله استعدادو برام 

من به این خوبی :)
^-^ 
اینجوری و توی چندخط نمیشه عمق مفهومش رو رسوند یه چهارپنج جلسه تدریس میطلبه بااا

روزه رو خوب اومدی 
فک کن افطار میکرد چی میسرود دیگه خخخ
عاشق همین خل بازیاشم که نمیتونه درست حسابی ابراز احساسات کنههه
با بخش هایی از شعر در وصف تو بسیار موافقم
مخصوصا وقتی استاد میفرمایند خیلی خری
به به
حس گرفتم با این شعر
خواااهش میکنم از آثار استاد بیشتر برامون بزارید تا چیزشرای خودت
همه متن شعر عین واقعیته به غیر از همینی ک گفتی 
حست تو حلقم خخخخ
باید فکر کنم الکی ک نیس بااا
😄😄😄😄😄
ووویییی^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan