بعد جدید

شوهرجان با کلی ذوق و شوق به برادرشوهر گفت بنده ارشد قبول شدم 

برادرشوهر :  اونو که الان همه قبول میشن 

خانوم برادرشوهر : سکوت و قیافه این شکلی :/ 

خب لعنتیا منم میدونم الان قبول شدن کاری نداره و هنوز معلوم نیست میتونم دانشگاه خودم و رشته ی خودم قبول شم  نه جای دیگه!ولی 

تبریک گفتن واقعا آدمو لال نمیکنه احتمالا تو ذوق نزدنه که آدمو لال میکنه و خیلی خوب اینکارو انجام میدن 

هرچند قبولیو فقط به خونواده خودم و دوستام گفتم و خوشحالی همین ها کافیه و تصمیم نداشتم به خونواده شوهر بگم اما شوهرجانم انقد خوشحال بود که به اولین کسی رسید فورا خبر قبولی خانومش رو داد ...




از شنبه امتحانات شروع میشه ...

ماه رمضون و درس خوندن هم بعد جدیدیه توی زندگیم یکم میخونم یکم چپه میشم دوباره از اول.. 

لطفا دعام کنید ترم آخرو بی دردسر و با نمره خوب بگذرونم :)

  • soheila joon
سلام
زیاد حساس نشید رو این موضوعات ، تو زندگی همه هست .
از جوونیتون لذت ببرید
الهی
خیلی دیوثن بعضیا
بیا من تبریک بگم عشقم
با دیوار یکی کرد منو خخخ 
خیلییییی 
اخجون بگو بگو 
تو ذوق نزدنه که آدمو لال میکنه!!!!رو خیلی خوب اومدی گل من^_^
کون لق همه ی تو ذوق زنا:دی
مهم اینه که تو قبول شدی و حتما هم موفق میشی و کون اونا میسوزه یوهاها
:)))


کامنت منو از تو جیگر امتحانا داری الان:|
فردا امتحان دارم هق هق
من اینقدر فکرم مشغوله اصن نمیتونم درس بخونم
لعنتی
اه!

+سهیلا برای آخرین بار با زبون خوش بهت میگم اون کده رو پایین اونجا بردار تا یجور دیگه ای وارد نشدم^_^
خخخخ 
منم بارها اینو تو دلم میگم ولی واقعا تو ذهنم میمدنه این رفتارا 
فدات شم :)

گلی خیلی سخته این مدلی درس خوندن زبون روزه هوای گرم اوووف دیگه شرایط روحی بدم که نور علی نوره اصن 
موفق باشی دخترم 

باشه باشه اون دفه یادم رف خخخ
سهیلا جانم ازین چیزا ناراحت نشو
اتفاقا خوشحال شو و بدون که ویژگی مهمی داری و کار مهمی انجام
دادی ک باعث برانگیخته شدن حسادت بعضیا میشه
بنظرم این خوشحالی داره
تا کور شود هرآنکه نتواند دید
بعععله.
مرسی میناجونم 
خیلی لطف داری بهم :)
حسودن دیگه،کاریش نمیشه کرد.خوبه چشم و هم چشمی ندارن 
اتفاقا چشم و هم چشمی هم داره این جاری 
منتها در زمینه لباس و اینا خخخ
حسودن جانم ، حسود که شاخو دم نداره !
بگو چیز لقت ، خودت بیا قبول شو خاله ببینه چه آسون قبول میشی :))
دیگه اینقد نشون دادن حسادتم نوبره والا 
خخخ خیلی خندیدم به حرفت
چقدر حسودی کردن بده...
حالم گرفته شد از  رفتارشون.
اماخوب بیخیال باش.همین که شوهرت انقدر بهت افتخار میکنه و خوشحاله خودش دنیاییه...

خیلی بده و اینجورررری نشون دادنش بدتره واقعا 
مرسی عزیزم اره دلم به خودش گرمه فقط
سهیلا امتحاناتت شروع شد؟!
وای ارررره امروز دوتا دارم اولیشو دادم دومیشم ساعت 3 میدم الانم تو مسجد دانشگام :(
تو در چه حالی
خدا به دادت برسه:|
خوب دادی؟
منم چهارشنبه و پنجشنبه امتحان داشتم
ای بدکی نبود^_^
دو تا دیگه دارم
25 و 30 ام
اره خوب بود خداروشکر 
ماله من تازه شروع شده خخخ 
موفق باشی عزیزدلم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan