قر تو کمرم فراوونه

هم اکنون از اتاق فرمان اشاره میکنن کنکور ارشد دانشگاه روزانه و مابقی رو مجاز شدم 

بر طبل شادانه بکوب ...

وصف خوشحالیم سخته 

من برم بیرون سقف خونه نمیذاره پرواز کنم 

خدایا هزار مرتبه شکرت :*

  • soheila joon
بازم مبارکه خانم دکتر
بازم مرسی انرژی مثبت من 
واییی چه چقدر خوب.
از عصری که شنیدم نتایج اعلام شده همش دلم پیش شما چند تا دوستام بود.
تبریک میگم امیدوارم همون دانشگاهی که میخوای قبول شی.
مرسییی اواجونم قربونت برم 
انشالله قیولی خودت توی ارشد عزیزم
هورااااآاااااااااااااااااااا
مبارکههههههههههههه
خیلی خوشحالممممم
افرین بتو 
باعث افتخارمونی ^__^

خخخ مرسی میناجونم لطف داری :*
تبریک جانا :*
ممنون عزیزدلم :)
ایش
حالا انگار شاخ غول شکونده
اه اه چرا اینقدر پز میدی
خودت که میدونی جوابا اشتباه شده
شاید هم سازمان سنجش دلش واست سوخته
ایش
به اون مینا خانوم بفرمایید منم باعث افتخارشما
ایش
نبینمت دیگههه
مرررض پز ندادم بیشور پز دادن نداره خخخ 
خودمم هنوز تو شوکم 
وای نگو اشتباه ک قلبم وایمیسته 

نخیرم فقط منه یه دونه باعث افتخارشم 
عمرا خخخ
پزووو
پزوی کی بودی تو
پزوی تو عشقم
یعنی ادم جرات این مهری حسوده رو نمیکنه جایی کامنت بزاره
خخخخخخخخخخخ
والاااا 
مهری حسود :|
سهیلا مبارک باشه عزیزم ان شاءالله موفقیت های روز افزون خیلی خوشحال شدم
سلام مونا جون مرسی عزیزم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan