طوطی باادب

هفته قبل برام پر از مشغله و بی خوابی و استرس بود
چهارتا میانترم سنگین داشتم...
از شدت کم خوابی روزا توی دانشگاه هرجا گیر میاوردم سرمو میذاشتم و چرت میزدم
توی تاکسی توی کلاس قبل از اومدن استاد توی سلف توی سالن مطالعه
چهارشنبه که تموم شد مریض شدم
تا دیروز حالم خوب نبود
اما الان خوبم ... دیروز خونه مونو مفصل تمییز کردم چون دیگه از فردا برنامه ریزی درس خوندن پایان ترمام شروع میشه و بیستم تا یکم تیر امتحان دارم
چهارشنبه وقتی کلاسمون تموم شد و همه رفتن از صندلیهای خالی عکس گرفتم
دلم تنگ میشه....


خیلی دلم میخاست بیکار بودم و چیزای خوشمزه میپختم اما نمیشه
علی الحساب بامیه درست کردم تا ببینیم چی میشه
شاید امروز رشته خوشکار هم درست کنم اخه درست کردنش خیلی راحته ....

شنبه غروب از بیرون اومدم خونه و مشغول آماده کردن افطاری شدم
وقتی کارام تموم شد و میخاستم بشینم دیدم در قفس کاکل (طوطیمون) بازه و پسر با ادبمون تو همه مدتی که دره قفسش باز بوده بیرون نیومده و همون داخل واسه خودش تاب بازی میکرده

همسرجان: خیلی دوست دارم
من:حتی وقتی ازم عصبانی هستی ؟
همسرجان: وقتی نیستی پیشم اره اونم دوس دارم.

  • soheila joon
میان ترماتون چهارشنبه تموم شد:|
پایان ترماتون چه دیر شروع میشه
خوشبحالتون
چند تا امتحان داری؟!

سهیلا ما امروز پایان ترمامون شروع شد:|
خسته شدم به همین زودی
از دوم داشتم واسه این امتحان میخوندم
کل انرژیمو گرفت لامصب هق هق

وای منم پختن چیزای خوشمزه میخوام
اصن وقت ندارم ولی!
خوشکار چه جوریه طرز تهیه اش؟

:دی
طوطیتون چه خووبه^_^

جووون:)

وای دختر چقد حلال زاده ای توووو همین الان میخاستم اس بدم بهت خخخ
اره گلی دیر شروع میشه شما پیامنورین معمولا پیام نور زودتر شروع میشه
7تا امتحان دارم اجی 

اوووه از دوم؟؟؟خوب دادی؟
روزه ام داری گلی؟
خیلی نفس گیره اصن

دقیقا منم گلی طرز تهیه اشو اخر کامنت میگم 

مرسی :* 

^-^

یک لیوان آرد برنج و یک لیوان آرد معمولی رو با یک لیوان آب رقیق میکنی مثه ماست شل تقریبا و بعد از صافی رد میکنی که گوله گوله نباشه 
بعد توی بطری نوشابه میریزی و در نوشابه رو سوراخ میکنی با میخ و در بطری رو میبندی
بعد تابه رو داغ میکنی و روغن رو در حد چرب شدن تابه میریزی و اضافیشو با دستمال میگیری 
بعد بطریو برمیداری و از مرکز دایره های نزدیک به هم و تودرتو میریزی تو تابه اون خودشو میگیره مثه نون و در میاد 
بعد برمیگردونی که اون طرفشم خودشو بگیره 
کلا اینکارو میکنی تا تموم شه موادت 
بعدشم گردو و شکر قاطی میکنی و اون نونی که درست کردی رو تا میکنی مثه مربع از موادت میذاری وسط و میبندی و دو طرفشو فشار میدی موادت نریزه بیرون و روش عسل میریزی
اگه خواستی بعد که پیچوندی دوباره سرخ میکنی برشته شه 

فهمیدی چیشد؟خخخ
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
جدی؟:)
عزیزززززم:*
من هشت تا امتحان دارم:|
شما چقدر فشرده اس بااا
ولی زود شرش کم میشه اینجوری آدم گرفتاره:(

آره از دوم
ولی خیلی بد دادم
ینی سوالا رو بیشرفا خیلی سخت داده بودن
** **** **** ***** * ***** ***
** ***** *** **** ******* **** ********
*** *** ***** **** ** **** **** *** ***
******


ممنون عزیزدلممممم:*
آره ولی پیچیدنش رو متوجه نشدم:دی

اوهوم خیلی بده پوستمون کنده میشه 
ماله شما کی تموم میشه؟

عههه چقدر بد هیچی بدتر ازین نمیتونه حال ادمو بگیره واقعا 
منم گرفتار درد تو شدم همون روز اول خخخ 
نگرفتم هیچکدومو 
اخیییی

جدی؟ راحته اجی ببین تو ماهیتابه که میریزی گرد درمیاد دیگه درسته؟
خب اونو برمیداری از دورش تا میکنی بشه مربع بعد موادو نیریزی وسط مربع و باز از دو طرف تا میکنی میشه مستطیل و دو طرف مستطیل رو فشار میدی روهم بسته میشه
علی الحساب خسته نباشی

اوخیییییی الان هانی بود فوری پریده بود بیرون راه افتاده بود دنباله من.بچه خوبیه مال شما،حالا دختره یاپسر؟

خخخ مکالمه شونوووووو
مردم چه عشقولانن
مرسی عزیزمممم

اخی نه این باادبه یکمم خنگ خخخخ

^-^
ای خداااااا ازین امتحانای شمااااا
کی بشه راحت بشید والاااااا

بلا بدور خوشگلم...
الان خوبی؟؟؟

ادم هنرمند همینه دیگههههه
بیکار نمیتونه بمونه :))

ان شاالله ارشد عزیزمممم

ای جونممممم به این پسر با ادب 
آفففریییین

مکالمات شماهام ک آهر با نمکی و بامزگیهههه:)))
خخخخ دقیقااااا 

مرسی عزیزم خوبم الان 

درس پس میدیم استاد:*

خخخ باادبه بچمون

^-^
سهیلای گشنگم
تو هم یه دونه ای...دردونه ای ^____^
واااای چشام قلب قلبی شد :* 

این مینا خانوم بالایی چرا به همه میگه یه دونه ای
چقدر دوروئه لامصب
ایش
یه دونه که منم برا اینکه دل شما نشکنه ب شمام میگه حالا حسود پخیل
تو روووحت مهری خببببببب؟؟؟؟
خخخخخ
واقعا تو روووووحش :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan