تا 1400با روحانی

خداروشکر که جناب روحانی رای آورد فقط برای اینکه خودم طرفدارشم خوشحال نیستم
بخاطر کشورم خوشحالم حتی برای اونایی که رای ندادن حتی اونایی که فحشم دادن و کلی حرف زشت بهم نسبت دادن
مهم نیست ... شاید الان نفهمن که نفعشون توی اینه اما کم کم میفهمن
تا همین امروز هرچی طرفدار اوشون دیدم بی ادب و متعصب بودن اونوقت قشنگ حس میشد که اگه رای بیارن جو کشور خفقان آور میشه....
البته توی صف رای که بودم یه خانومی ازم پرسید به کی رای میدی؟
گفتم آقای روحانی...
گفت خیلی خوبه منم به رییسی رای میدم البته آقای روحانی خیلی زحمت کشید واقعا دستش درد نکنه منتها چون توی یه سری زمینه ها ضعیف بود من به رییسی رای میدم شاید اون بتونه اون موردارو درست کنه ...
هرچند حرفشو کامل قبول نداشتم ولی خب اولین کسی بود که طرفدار رییسی هم بود و بدون تعصب
منطقی حرفشو زد بدون فحش و تحقیر
برعکس این هم یه خانومی توی گروه دختر خاله ام تو تلگرام با اینکه میدونست من طرفدار روحانی ام فحشی نموند که نداده باشه
واقعا عصبیم کرده بود نمیدونم چطور میخان جواب پس بدن
بهش گفتم هیچ وقت بخاطر این تهمتا نمیبخشمت
مطمئنا 24 میلیون آدم دیگه هم نمیبخشنت
خیلی خودخواهیه که ادم خودشو عاقل و پاک بدونه اونوقت خیلی راحت 24 میلیون آدم رو فاسد و بی بندوبار بگه!
بهرحال خیلی خوشحالم :)

فقط دوروز دیگه میرم دانشگاه...
فقط دوروز دیگه پشت صندلی میشینم توی دانشگاه
خیلی زیاد دلم تنگ میشه خیلی خیلی زیاد
هرچند که توی جمع دوستامم آدم رو مخی هس ولی دلم تنگ میشه براشون
چهارشنبه هفته ی پیش خیلی خوب شروع شد
یه جشن خوب گرفتیم توی آمفی تئاتر و خودمونو خفه کردیم با عکس
توی آمفی توی حیاط با استادا...
منتها از ظهر به بعدش حالم خیلی بد شد
سر کلاس یهو سرم گیج رفت و سر درد خیلی شدید حالت تهوع و لرزش دست و پا اصن ی وضی
فقط سعی کردم خودمو برسونم خونه
هنوزم یه ذره از سردردش هست و اذیتم میکنه
دوستم میگه چش خوردی حخخ
قرار گذاشتیم تابستون یه روز گودبای پارتی بگیریم و از صبحش باهم باشیم و بچرخیم حسابی ...


یه طوطی فسقلی چند وقتیه مهمون خونه امون شده
همچین بالاشو باز میکنه و پاهاشو میکشه مثه وقتی که از خواب پامیشیم و خودمونو کش و قوس میدیم
ب همسر میگم خسته اس بچمون :)

الانم خونه ی بابامم
از دانشگاه اومدم اینجا هیشکی خونه نبود
زنگ زدم بابام گفت نیم ساعت دیگه میرسیم و کلید دست خودمه فقط..
منم روی سکوی خونه فرش پهن کردم و زیر باد خنک دراز کشیدم و خوابم برد خیلی چسبید ....



  • soheila joon
راس می گید.طرفدارا رئیسی بددهن بودن ولی به جاش طرفدارای روحانی همشون گل و بلبل بودن خخ
زیاد خوشحال نباشید
کاش یه بار قبل از انتخاب لااقل حرفای بروکینگز و گیتستون رو می خوندید هع
یکی دو سال دیگه سلامِتون می کنم 
مطمئن باشید با تحقیق رای دادم 
حتما :)
بله منم خوشحالم بابت پیروزیمون

ادم مباید خودشو ضایع کنه و بخاطر هیچ و پوچ سنگ بیخودی 
به سینه بزنه.
خداروشکر روحانی هم از باد هوا رای نیاورد
منتخب ملت شد 💜💜💜

ان شاالله بسلامتی فارغ التحصیل بشی
دوران دانشجویی خیییییلی خوبه خیلی زیاد.

آخخخخخخی....
شوهر منم منتظر منه ک اوکی بدمو طوطی بیاره
ولی عمرااااا خخخخ خوبه هااا ولی کثیف کاری داره
ما خیلی خوبیمممم خخخ

دقیقا 
الان باز میگن با دزدی رای اورد خخخ

مرسی عزیزم انشالله دیگه چیزی نمونده واقعا

وای اره مینا خیلی کثیف کاری داره 
بی ادب تخمه میخوره تف میکنه بیرون :دی
مبارکمون باشه به کوری چشم بعضیا خخخ
ای جااانم طوطی،رونمایی نکردی ازش 
به به چه خوابه دلچسبی،گوارای وجودت خخخ
خخخخ

اره نیلو :)

خیلی چسبید لامصب :دی
سلام سهیلا جون 
خسته نباشی از امتحانااااا
سلام میناجونم 
مرسی عزیزم :*
سلام سهیلاجون
خوبی عزیزدلم؟
میگم من رمز پست بعدی رو ندارما..میشه به منم بدی یا خصوصیه کلا؟
فدات عزیزم مرسی از تبریکت خانومی.
ژله و کاراملو هم همون موقع ی شام چیدم تو سفره و بعد از شامشون خوردن دیگه.خخخخ.
فدات روزت خوش.
سلام اواجون فک کردم رمرو بهت دادم الان میام بهت میدم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan