نقاشی

انقدر این روزا لحظه شماری میکردم پاییز برسه و هوا خنک شه که خدا یه ورژنشو توی مرداد ماه نشون داد 

از جمعه شب بارون نم نم میباره و قطع میشه هوا خیلی خنک شده خداروشکر 

ظاهرا تا آخر تابستون همینطوری میمونه و دیگه اون گرمای وحشتناک برنمیگرده..


یه هفته ای هست که وارد ماه شیشم شده جوجه قشنگم 

ویار و تهوعم کلا تموم شده و جاش دندون درد و بی اشتهایی اومده 

رفتم دندون پزشکی معاینه کرد و گفت دندونات سالمه ولی شب که میشه دونه دونه درد میگیره 

در طول روز مدام شیر و ماست و کشک و تخم شربتی و اینا میخورم بخاطر کلسیمش دکترم که قرصشو داده ولی بازم فایده ای نداره 

چند روزیه یه چیزی که میخوردم میدیدم دوتا دندونام که بهشون غذا میخوره تیییر میکشه و انگار لق شده 

رفتم تو اینه بررسی کردم دیدم از داخل دندونم ریخته اصن :/

دیگه دوست ندارم مهمونی برم و کسی بیاد خونمون 

هرکیی میبینتم میگه صورتت لاغر شده چرا ضعیف شدی و اینارو با شدت هم میگن 

خب بخدا خودمم میبینم اینارو مگه من دوست دارم اینجوری باشم ؟ 

همه ی این سختی ها به کنار همین که جوجه بزرگ شده و نسبت به همه محبتای من واکنش نشون میده اندازه دنیا برام ارزش داره 

صبحا که بیدار میشم گرسنمه و اولین چیزی که حس میکنم تکونای جوجه اس و اونم اعلام میکنه که گرسنشه ای جان :)))

تنها وعده ای که با اشتهای کامل میخورم صبحونه اس 

مامانم برام کره درست میکنه و با عسل میزنیم تو رگ :دی

من اصلا کره محلی دوست نداشتم اما الان خیلی دوست دارم 



کلاس نقاشی که ثبت نام کردم با کلی ذوق و شوق رفتم و واقعا هدفم ادامه دادن بود 

 اما با وجود هنر زیادش اخلاق نداشت و با بعضی رفتاراش واقعا دلمو شکست

دیگه نمیرم کلاسش تو این یه ماه این تابلو رو کشیدم 

هرچند که ناراحتم کرد ولی همینکه سختگیری میکرد و اینکارش باعث یه ذره پیشرفتم شد ممنونشم ...

الان هم سعی میکنم تو خونه خودم بکشم و نقاشی رو نذارم کنار 

این کارم با مدادرنگیه زمینه اش هم رنگ روغنه 

به عنوان کار اول خیلی برام ارزش داره :)

دریافت

  • soheila joon
سلام
جون دلم جوجه شیکمو
ببین سهیلا جان
در مقابل کسایی که میگن چقد لاغر شدی سرتو بالابگیر و بگو مث خرس میشدم خوب بود
مهم اینه جوجه نازم سالمه و‌رشدش نرماله
بخدا من بعد نه ماه هنوز ب قبل زایمانم برنگشتم ،بیست کیلو اضافه کرده بودم
تو خیالت راحته ک خوشتیپ می مونی
ولی از غذاهای مقوی بخور خودتو با چیزای الکی سیر نکن
غذانمیتونی بخوری آجیل و بستنی بخور
بستنی تو وزن دهی بچه عالیه

چ نقاشی زیبایی
من جای تو بودم اخلاق گندشو به هنرش میبخشیدم و میرفتم بقیه کلاسارو
سلام عزیزم 
اره مثل باباش شکمو شده پسرم 
بهشون میگم که وزن جنین نرماله خودمم اوکی هستم و دکترم گفته مشکلی نداره اما به گوششون بدهکار نیست
چیزای مقوی میخورم آجیل و خرما و مویز و کشمش و ماست که فراوون 

مرسی عزیزم 
راستش وقتی تو کلاسشم مدام بهم انرژی منفی میده و خیلی سخت تحملش میکنم اینه که عطاشو به لقاش بخشیدم :((
سلام استاد،هنرمند،نقاش
نقاشیت که عالی شده بود.
میگفتی اخه شوهرم هر روز گرسنگی میده بهم و ازم کارمیکشه لاغر و ضعیف شدم.چی چیزا میگنا ایشششششش
سلام نیلو جون 
لوس شدم رفت خخخ
آره با چوب بالا سرم وایمیسته چیزی نخورم 
به بعضیا مدال میدن اگه بقیه رو تضعیف روحیه کنن
وای خیلی کم مونده جوجه دنیا بیاداااااا .تا چشم هم بذاری میگذره
نقاشیت خیلی قشنگه.. یه چیزی از خیلی قشنگ اون ور تر اصلا....
دست مریزاد
ووویییی آره این چند ماهم بسلامتی بگذره :)))
مرسی عزیزم چشمات قشنگ میبینه:*

واااااای سهیلاااااااااا معععععععععرکه س
عااااالیههههههههه
بی نظیرررررررره
تو چقدر هنرمندی دختر.
یه اسپند دود کن واسه خودت.
کار اولت ک اینه بقیه ش چیه دیگههههه.
هزار ماشاالله ...
حتما ادامه بده.

اووووخیییی...جوجه کوچولوی شیطونمون
ان شاالله سالم و سلامت باشه.

اره هوا خنک شده چ خنکی....
ما با پتو میخوابیم شبا خخ
واقعا در این حد تعریفی؟؟؟
من دیگه واقعا لوس شدم خخخ 
مرسی عزیزم لطف داری تو 
ادامه که میدم ولی تنهایی و بدون کلاس نمیدونم فایده ای داره یا نه 

قربونت 
انشالله:)))

اوه دیگه نه در اون حد خنک مثلا دیگه نیازی به کولر نیست و پنکه جواب میده خخخ 
البته شایدم من چون زیادی گرمایی شدم پنکه روشن میکنم وگرنه بعضیا به همونم احتیاج ندارن
سهیلا جونی ، تغییرات واسه هر کسی یه شکله !
یکی پوستش خراب میشه ... یکی گر میگیره ... یکی خیلی چاق میشه ... یکی خیلی لاغر میشه !
خوب کلا بارداری یه وضعیت غیر نرماله دیگه برا بدن ، پس اصن نگران حرف اونا نباش ... این حرف ـآ از ناآگاهی مردم شکل میگیره !
ایشالا فقط سلامتی جفتتون تا موقع زایمان و بدنیا اومدن این وروجک ^-^ :*

+ راجع به نقاشـی ام منم مث تو بودم دقیقا !
کلاس رفتنو دوس داشتم ، اخلاق طرف رو اصلا دوس نداشتم !!!
و واقعا ام نمی ارزه ... آدم چیزی رو ادامه بده که دلشو 100% راضی نمیکنه 
آره دقیقا همین طوریه 
منم ار همه این تغییرات اطلاع داشتم و با وجود اونا تصمیم به بارداری گرفتم 
اما بعضیا نمیدونم چرا اصرار دارن روحیه بقیه رو خراب کنن با حرفاشون 
مرسی عزیزم انشالله :*

متاسفانه منم تو شهر کوچیک زندگی میکنم و کلاس هایی که دنبالشم شاید یه دونه یا دوتا باشه کلا 
مثلا همین کلاس نقاشی به صورت حرفه ای همین یه دونه است 
شاید اگه جای دیگه بود ادامه میدادم اما با اخلاق این مربی اصلا نمیتونم کنار بیام هرچند که کارش واقعا عالیه 

چرااینقدر گشادی خب؟
مینویسم همین روزا

سهیلا جون تا حالا تو این مدت چندبار اومدم و نقاشیت رو نگاه کردم و رفتم. خیلی برام لذت بخش بود دیدنش. خیلی عالی بود از نظر من

البته من همچنان عشق اولم سوفی خانم هست ولی این نقاشی هم کلی دل من رو برده و چقدر حیفه اگر نتونی استاد دیگه ای برای ادامه دادنش پیدا کنی. فکر میکنم تا دو سه سال دیگه که جوجه رو از آب و گل در بیاری یه استاد خوب هم پیدا میکنی

ببخش برات کامنت نمیذارم

تو از اون آدمها هستی که بیشتر دلم میخواد تماشات کنم

از تماشا کردنت کیف میکنم عزیزم. بیشتر از نوشتن برات


عزیزم خوشحالم که خوشت اومده 
ای جاان سوفی:))) از وقتی هوا گرم شد نتونستم کلاف دستم بگیرم 
من تو یه شهر خیلی کوچیک زندگی میکنم اینجا هم غیر از همین آمرزشگاه آموزشگاه دیگه ای نداره البته یه مربی دیگه هم میشناختم که پی اشو گرفتم فهمیدم مهاجرت کرده ...یه شهر دیگه مربی پیدا کردم که فعلا برام سخته رفت و آمد اما بعدا حتما میرم دنبالش 
مرسی واقعا نسیم جون توهم ازون آدمایی هستی که بدون بازی با کلمه ها خیلی راحت ادم رو پر از انرژی مثبت کنی مثل همین دو جمله آخرت :*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan