من آمده ام

چیدن اثاث خونه تموم شد و بعد از مدتها آرامش ناشی از تمیزی خونه بهم برگشت 

واقعا اگه جلوی خودمو نگیرم این وسواس امونمو میبره 

همونطور که پیش بینی میکردم این خونه دردسرای خاص خودشو داره سعی کردم باهاشون کنار بیام 

و بگذرم 

امسال بیشترین کاری که سعی کردم انجام بدم این بود که کمتر آدمارو قضاوت کنم 

خیلی سخته ها ولی همین که قضاوتم توی ذهنمه و به زبون نمیارم پیشرفته واسم 

بعد تو ذهنم خودمو دعوا میکنم و میگم قضاوت نکن قضاوت نکن قضاوت نکن 

از عید نوروز به اینور که درگیر مریضی خاله و فوتش شدیم و بعد ازون بیماری چند نفرو از نزدیک دیدم به این نتیجه رسیدم که بابا کمتر حرص این زندگی رو بخورم 

یکم به خودم حال بدم 

یکم زندگی کنم اصلا 

انقدر خودمو درگیر چیزای کوچیک نکنم 

پسرک شیرینم مگه چندبار قراره توی این سن و این شیرین کاریا باشه که ازش لذت نبرم؟ 

من همین الان مطمئنم یکی دوسال دیگه برای شیرخوردنش و نگاه های پر از شیطنتش و م َ مَ گفتنش و هزار کار دیگه اش تنگ میشه 

خب همین حالا کیفشو کنم که همین یه باره!

هرشب اینارو با خودم مرور میکنم 

در طول روز بارها یادم میره و مچ خودمو درحال فکر و خیال به مشکلات میگیرم 

ولی اینو میدونم که همه ی اتفاقایی که جلو چشمم افتاد واسه این بود به خودم بیام و قدر داشته هامو بدونم 

سهیلاجونم به خودت بیا ...

 

هوا پاییزی شد یهو و امروز لباسایی که پارسال برای پسرک بزرگ بود درآوردم و دیدم اندازشه 

وقتی بغلش میکنم و میبینم قد کشیده خداروشکر میکنم 

اوه اصلا بخوام شروع کنم ازش گفتن خیلی طولانی میشه 

باید بیام توی ی پست بنویسم چه دلبری ها که نمیکنه چه قندی شده 

جاذبه گردشگریه خودش به تنهایی 

باور کنید! در روز کلی مهمون میان دیدنش و بازی کردن باهاش(آیا متوجه غر ریزم بخاطر مهمون داری بیش از حد شدید؟به روی خودتون نیارید :دی) 

 

آهان اینم بگم که دلو زدم به دریا و کانال توی تلگرام زدم اگر دوست داشتید بگید که آدرسشو بدم بهتون 

شبتون خوش :*

 

  • soheila joon

من آدرس میخوام عزیزم

چشم :)

خسته نباشی از اسباب کشی...

یادت باشه سلامتی از همه چیز مهمتره و سعی کن به وسواست غلبه کنی.

 

میترا همیشه بمن میگه هیچوقت خودتو سرزنش و اذیت نکن

به جای دعوا کردن و تذکر دادن به خودت ، خودت رو از بیرون تماشا کن

و ببین داری چکار میکنی و آگاه باش به کارهات و رفتارهات!

 

در کل خودمراقبتی و خودسازی با تموم سختیاش خوبه، اینکه هوای خودتو داری خوبه.

این هوشیاری ها ، این آگاه بودن ها ... نتایج خوبی دارن.

 

خدا پسرتو برات حفظ کنه...

وقتی تو بلاگر از قندعسلهاتون با این حجم از احساس حرف میزنید

حسرت بچگی های دخترکم رو میخورم که چقدر اونموقع ناپخته بودم و ناآگاه

و قدر اون روزا رو ندونستم و با عمق جانم لمسشون نکردم شاید چون آدمِ امروز نبودم !

هرچند الان هم بخاطر مسائل  و درگیری هام دارم ازشون غافل میشم.

سهیلا باورت نمیشه که این دختر خدااااایِ احساسه، خدااااای احساس و چه زبونی میریزه خخ

روزی صدبار میگه الهی دورت بگردم مامان ! و خیلی چیزای دیگه...

با اینکه فکر میکنم من مامان خوبی براش نبودم چون همیشه خیلی درگیر بودم.

به هرحال خیلی سعادت بزرگیه که با جون و دلت عشق بدی به بچه ت و متقابلا هم عشق ازش 

بگیری ، متوجه این مساله باش🙂

 

هوای پاییزی شمال که معرکه س...

فکر میکنم دوسال پیش بود آبان ماه رفتیم مازندران

درسته بارندگی نبود ولی اون هوای ابریه معرکه ش دنیایی بود برای خودش.

 

سلام عزیزم خیلیی ممنون 

این از بیرون تماشا کردن خیلی راه خوبیه

مینا همه ما ممکنه خیلی وقتا فکر کنیم مامان بدی هستیم بابت یه کارایی خودمونو سرزنش کنیم 
ولی خب وقتی متوجهش شدیم دیگه  ناراحت بودن بابتش فایده نداره و خودمونو اذیت میکنه 
اون روزارو بذار کنار و الان رو دریاب 
هرچند تو همیشه جواست به هانا بوده و الان این دختر انقد مهربون و پر از احساس شده 
من عاشق شیرین زبونیای هانام خدا حفظش کنه دختر قشنگمونو

دقیقا 
تابستون شرحی بدی داره ولی در عوض پاییزش اوووف

سهیلا زودتر یه پست درباره دانیال اختصاصی بنویس. این چه وضعشه یه ذره دل آدمو آب میکنی بعد میگی طولانی میشه بخوام بگم.اره واقعا باید لذتشو ببری که میرن و برنمیگردن... خدا رو شکر من از بچگی کوروش و سیر نگاه کردنش و سیر بوسیدن و بوییدنش حسرتی ندارم.اما دلم هنوز تنگ میشه برای اون موقع هاش

خسته نباشی بخاطر چیدمان اینا و مهمون داریا...

سهیلا کانالت چی هست؟ آموزش فلانه؟

مینا اخه صحبتم تو این پست یه چیز دیگه بود یهو وارد اون فاز شد گفتم بذارم تو ی پست حدا که بزودی مینویسمش
خداروشکر که حسرتی ازون روزا نداری 
مرسی عزیزمم 
نه اموزشی نیست راستش تو لحظه هر احساسی داشته باشم مینویسم درموردش 
درواقع هرچی از دهنم دربیاد مینویسم :دی

خسته نباشی.

منم باید سعی کنم به خاطر ادمای معلوم الحال خودمو اذیت نکنم.اونا نشستن زندگیشونو میکنن و کیف میکنن من و تو داریم حرص میخوریم.

ای جاانم به گل پسرت با اون خنده هاش

مرسی عزیزم 
اوهوم باید یاد بگیریم ب فکر خودمون باشیم و خودمونو دوست داشته باشیم بخاطر بقیه اذیتش نکنیم
خنده هاش:)))

منم آدرس میخواما بووووووووووووووووووووس

عفت جون مونا تو کانالش آدرسمو گذاشت از اونجا بیا

سهیلا تو بلدی خوب زندگی کنی پس کوتاهی نکن

سختی های خونه پدرشوهر که واویلاست ولی باید این رو بدونی هر اتفاقی بیرون از تو بیفته هیچ ربطی به درون تو نداره و تو میتونی درون خودت رو شاد و سرحال نگه داری و برای اتفاقات نا هماهنگ بیرون با خودت فقط دعای خیرش کنی

به جای ناراحت شدن دعا کن اون اتفاقات به نفع تو رقم بخورن و حاوی خیر و برکت برای تو باشن

در مورد کانال هم جالب بود

منم چندوقتیه یه کانال زدم با هدف خاص البته ولی فعلا تصمیم ندارم عمومیش کنم می دونم اگر یه روز یه جا ببینی می فهمی مال منه ولی فعلا عضوی نداره میخوام به یه جایی برسونمش بعد عضو بگیرم

آدرس کانالت رو به من هم بده

در مورد فسقلی هم بنویس سهیلا

من به خاطر وبلاگی که اختصاصی برای هومان بود و براش مرتب می نوشتم ریشه یه سری از رفتارهای امروزش رو توش پیدا میکنم و رفعش میکنم

اون موقع فکر نمیکردم اون نوشته ها اینقدر به دردم بخورن ولی ما خیلی زود یادمون می ره خیلی چیزها رو در مورد بچه بنویس تا برات بمونه بعدها با مرورش خیلی کیف میکنی

 

جمله اولت خیلی انگیزه امو زیاد کرد نسیم 
مرسی واقعا 
میدونی مشکل من دقیقا همینه 
اینکه هیچ کدوم از اتفاقا یه سرش من نیستم و بیرون ماجرام اما خب خیلی روم تاثیر میذاره 
اتفاقا مامانمم بهم میگفت میدونم تو ادم اروم و بی سروصدایی هستی و اونجا دردسری درست نمیکنی 
باید خودمو درست کنم 
خیلی خوشحال شدم که گفتی کانال زدی دل تو دلم نیست تا ازش رونمایی کنی حتما خیلی پرباره
پستشو شروع به نوشتن کردم کامل نشده بینش کار پیش میاد 
از همون اوایل هم اتفاقایی که میوفتاد رو فوری تو نت گوشیم ثبت میکردم بعدش یه مدت دور شدم و الان میخوام توی وبلاگم بنویسم تا بمونه 
من هنوز اون پست پای مرغی که نوشتی رو یادمه 
یا طولانی ترین جمله ای که هومان گفت فکر کنم در مورد آمبولانس بود 
آخی چه زود گذشت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan